پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نیمکت نشینی‌اش در این فصل گفت: از این موضوع ناراحتم ولی باید به تصمیم سرمربی تیم احترام گذاشت.

محمد نوری در مورد نیمکت نشینی در بازی‌های این فصل گفت: زیاد دوست ندارم در این مورد حرف بزنم و بهتر است تمرکزم روی تمرینات باشد. در این مورد کادر فنی تصمیم می‌گیرد و من هم باید رفتاری حرفه‌ای داشته باشم. از نیمکت نشینی ناراحتم و نمی‌توانم دروغ بگویم. هیچ بازیکنی این شرایط را دوست ندارد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما دوست ندارم تیمم را به خاطر این موضوع وارد حاشیه کنم.

هافبک پرسپولیس در خصوص تشویق‌های هواداران این تیم در بازی با ذوب آهن که می‌خواستند دایی زودتر او را وارد زمین کند، اظهار داشت: من از محبت هواداران ممنونم و دست آنها را می‌بوسم. آنها در این سال‌ها همیشه به من لطف داشتند ولی کاری از دست من ساخته نیست چون دایی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند و من هم دوست ندارم حاشیه‌ای ایجاد شود.

نوری در مورد اینکه از ماندن در پرسپولیس پشیمان نیست تاکید کرد: قبل از شروع فصل چند پیشنهاد خوب داشتم که خیلی‌ها در جریان بودند ولی به خاطر علاقه قلبی به پرسپولیس و هوادارانش تصمیم به ماندن گرفتم. امیدوارم شرایط در بازی‌های آینده تغییر کند، در حال حاضر از لحاظ بدنی کاملا آماده هستم و مشکلی بابت بازی ندارم ولی دلیل اینکه چرا بازی نمی کنم را باید از دایی بپرسید.

وی در مورد برد مقابل ذوب آهن گفت: بازی مهمی بود و باید 3 امتیاز را می‌گرفتیم. ذوب آهن تیم قابل احترامی بود که خوب بازی کرد و حتی چند بار دروازه ما را تهدید کرد ولی ما هم خوب بازی کردیم و به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. خوشحالم که تیمم برد تا از شرایط نه چندان خوبی که داشتیم فاصله بگیریم. امیدوارم بازی با ملوان را هم با برد پشت سر بگذاریم تا به روزهای اوج نزدیک شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)