پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای مردم بازی می‌کنیم و بازارگرمی هم نمی‌کنیم.

محمد نوری در مورد اتفاقات اخیر در تمرین پرسپولیس و اعتصاب بازیکنان گفت: اتفاقاتی افتاد که مجبور شدیم 3 روز اعتصاب کنیم. گفتیم حالا که کسی به حرف‌مان گوش نمی‌کند با این کار صدای خودمان را به گوش مسئولان برسانیم که در واقع باز هم صدایم به گوش هیچ‌کس نرسید.

وی افزود: هیچ‌کس جوابگوی پرسپولیس و بازیکنان این تیم نیست. پرسپولیس تیم بزرگی است و هیچ کس برای پول در آن بازی نمی‌کند اما باید قبول کنیم که بازیکنان هم مشکل دارند.

هافبک پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی علی پروین امروز به تمرین آمد اعلام کرد قرار بود به او پولی بدهند که جور نشده است. ما برای مردم بازی می‌کنیم و برای بازار گرمی این حرف‌ها را نمی‌زنیم. تیم را دوست داریم و به عشق پیراهن پرسپولیس در 5 بازی آینده به میدان می‌رویم. شاید اگر خیلی‌ها جای ما بودند و وضعیت ما را داشتند، به جای بازی به فکر مسائل دیگر بودند. ما می‌بینیم که هواداران چقدر تیم را دوست دارند و از همه چیز دست کشیده‌اند به همین خاطر تمرینات را شروع کردیم. آنها قاضی خوبی هستند و همه چیز را دریافت می‌کنند.

نوری در ادامه خاطر نشان کرد: شرایط خوبی نداریم. نمی‌دانیم با چه کسی صحبت کنیم. علی دایی تا کی باید به پای این اتفاقات بسوزد. مسئول باشگاه معلوم نیست. نمی‌دانیم چه کسی پشتوانه پرسپولیس است. اکنون نیز این مسئله را نفهمیدیم و تنها به خاطر اینکه 5 هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده و شانس قهرمانی ما زیاد است تصمیم گرفتیم تمرینات را ادامه دهیم و به تیم‌مان برسیم تا مقابل هواداران شرمنده نشویم.

وی تأکید کرد: همواره گفتند بازیکنان میلیاردی ماشین‌هایی مثل پورشه و مازراتی گرفتند ما سکوت کردیم. پرسپولیس تیم مردمی است و 40 میلیون هوادار دارد. اکنون بالای جدول هستیم چطور باید تیمی با 40 میلیون هوادار اینقدر مشکل داشته باشند. ما حتی پول سفر نداشتیم و بچه‌ها از جیب خود هزینه کردند. نمی‌دانیم باید با چه کسی صحبت کنیم و فقط به خاطر هواداران که پشتوانه اصلی تیم هستند پا به توپ شویم. با سختی‌ها ساخته‌ایم و به عشق آنها می‌خواهیم همه چیز را ثابت کنیم. دنبال بازارگرمی نیستیم. اگر تصمیم گرفتیم تمرین نکنیم این کار گروهی بوده است. همه در این موضوع نقش داشتیم تصمیم‌مان همگانی بود اما مشکلات ما به هیچ وجه حتی به اندازه کوچک هم حل نشد. در این شرایط هیچ کس دلش به حال ما نمی‌سوزد. مثل 70- 80 سال پیش شدیم، نمی‌دانیم با چه کسی باید صحبت کنیم و دردمان را برای چه کسی مطرح کنیم.

هافبک پرسپولیس خاطر نشان کرد: وقتی با اشکان دژاگه و برخی لژیونرهای تیم ملی صحبت می‌کردم آنها به این اتفاقات می‌خندیدند و می‌گفتند چطور می‌شود پرسپولیس مشکل مالی داشته باشد. تیمی با این همه هوادار و عقبه چطور اینقدر مشکل دارد. این حرف‌ها خنده‌دار است. پروین می‌گوید قرار است پول بدهند اما خبری نیست، هیأت مدیره معلوم نیست و وزارت ورزش هم رسیدگی نمی‌کند. نباید فقط اسم تیم دولتی باشد. 40 میلیون هوادار داریم و واقعا شرایط بد است.

نوری در ادامه یادآور شد: به عشق هواداران بازی می‌کنیم و چیز دیگری دخیل نیست. 3 روز تمرین نکردیم آب از آب تکان نخورد و کسی هم پاسخگو نیست. علی پروین در این دام گیر کرده است. او می‌گوید پشت بازیکنان است دایی هم به پای ما ایستاده. نمی‌دانم دردمان را به چه کسی بگوییم خود مردم قضاوت کنند. بدون منت برای آنها کار می‌کنیم. اگر هواداران نبودند قید خیلی از چیزها را می‌زدیم اما به خاطر آنها با تمام وجود بازی می‌کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد مسئله پاداش‌ها اظهار داشت: شنیده‌ام که گفته‌اند امروز پاداش گرفته‌ایم تا تمرین کنیم. کدام پاداش؟ مگر ما دنبال پاداش بودیم؟ ما گفتیم بخشی از پول بازیکنان را بدهند. یک قران هم دریافت نکردیم و تمرین کردیم. اصلا چنین صحبت‌هایی وجود نداشت. هر کسی هم این حرف‌ها را زده برای خودش گفته است. این صحبت‌ها فقط یک رویاپردازی است. امروز خیالمان راحت شد که هیچ حق و حقوقی به ما نمی‌دهند. قراردادهای‌مان هم دست خداست و نمی‌دانیم که چه اتفاقی برای آنها خواهد افتاد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)