پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است علی دایی به توانایی‌های او اعتقاد دارد که اگر غیر از این بود بازوبند کاپیتانی را به این بازیکن نمی‌داد.

محمد نوری، کاپیتان پرسپولیس امیدوار است که با انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه، مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس برطرف شده و این تیم برای فصل بعد سر و سامان بگیرد. نوری در خصوص انتخاب اعضا هیئت مدیره پرسپولیس، وضعیتش برای فصل بعد و مسائل مختلف دیگر به سؤالات  پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

 

در مورد انتخاب اعضای هیئت مدیره چه صحبتی داری؟

حمید استیلی که مربی من بوده و دکتر زادمهر هم چند ماه به عنون سرپرست در پرسپولیس بود. پنج نفر دیگر را هم نمی‌شناسم ولی حتماً آنها فاکتورهای مثبتی داشته‌اند که وزارت ورزش چنین ترکیبی را انتخاب کرده است. من این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم اعضای جدید هیئت مدیره به پرسپولیس کمک کنند.

 ولی برخی از این انتخاب انتقاد کرده و معتقدند آن پنج نفر چون ورزشی نیستند، نباید انتخاب می‌شدند؟

به هر حال نظر افراد متفاوت است اما من معتقدم نباید در مورد پنج عضو هیئت مدیره پیش‌داوری کنیم. من اعتقاد دارم باید به آنها زمان داد و دید که چه اهداف و برنامه‌هایی دارند. در حال حاضر انتخاب مدیرعامل و پرداخت طلب بازیکنان، یک موضوع بسیار مهم است که امیدوارم خیلی زود مشکلات مالی بچه‌ها حل شود. موضوع بعدی این است که مسئولان باشگاه باید شرایط اقتصادی پرسپولیس را تغییر دهند، چون تیم بزرگی مثل پرسپولیس که سال بعد درگیر سه جام است نباید دغدغه پول داشته باشد.

 این روزها بحث جدایی بازیکنان پرسپولیس مطرح شده است. این موضوع نگران‌کننده نیست؟

قطعاً نگران‌کننده است. وقتی بازیکن ببیند که شرایط باشگاه تغییر نمی‌‌کند سراغ پیشنهادهای دیگر می‌‌رود ولی من با اطمینان به شما می‌‌گویم که تمام بازیکنان پرسپولیس دوست دارند در این تیم بمانند، البته به شرطی که وضعیت باشگاه درست شود. بازیکنان پرسپولیس عاشق این تیم هستند و می‌‌خواهند سال بعد جدا از قهرمانی در لیگ برتر، پرسپولیس را قهرمان آسیا کنند.

 خودت هم دوست داری بمانی؟

من قبلاً هم گفتم که اولویتم پرسپولیس است.

 نمی‌ترسی که امسال هم دوباره نیمکت نشین شوی؟

من در فوتبال هیچ وقت نمی‌‌ترسم و همیشه اهل مبارزه‌ام. در فوتبال هیچ بازیکنی حاشیه امنیت ندارد و گاهی اوقات بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا هم نیمکت‌نشین می‌شوند.

 چرا هیچ وقت به نیمکت‌نشینی اعتراض نکردی؟

من پرسپولیس و دایی را دوست دارم. وقتی دایی مرا به عنوان کاپیتان انتخاب می‌‌کند حتماً قبولم دارد و اگر قبولم نداشت بازوبند را به من نمی‌داد. اگر بخواهم اعتراضی داشته باشم، بازیکن جوان تیم هم به من نگاه می‌‌کند و کاری را انجام می‌‌دهد که نباید انجام دهد.

 مثل اینکه دایی فصل بعد هم قطعاً تو را می‌‌خواهد، درست است؟

به هر حال دایی روی من شناخت دارد که مرا به عنوان کاپیتان انتخاب کرده است. همیشه سعی کردم جواب اعتماد او را بدهم و به نوعی رابط بازیکنان و کادر فنی بودم. البته باید بگویم که دیگر بزرگ‌ترهای تیم هم در فصل گذشته خیلی زحمت کشیدند.

 فکر می‌‌کنی در اردوی بعدی به تیم ملی‌ دعوت شوی؟

من به هیچ عنوان ناامید نیستم و قطعاً تلاش می‌‌کنم تا اگر فرصتی داده شد نهایت استفاده را ببرم. در هشت سال گذشته همیشه در تیم ملی‌ بودم و امیدوارم در اردوی اتریش شانس همراهی تیم ملی‌ را داشته باشم. اگر دعوت شدم که نهایت تلاشم را انجام خواهم داد تا خودم را ثابت کنم، اگر هم دعوت نشدم برای تیم ملی‌ آرزوی موفقیتی خواهم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)