مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ایران برای صعود به جام جهانی راه همواری را در پیش دارد.

 

محمد نوری پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به گروه‌بندی انجام شده به نظر من گروه خوبی را داریم و این شانس برای ما وجود دارد که مستقیم راهی جام جهانی شویم.

 

قطعا ما شانس اول صعود به مرحله بعدی هستیم و به احتمال زیاد کره نیز حریف سرسخت ما است.

 

وی افزود: می‌توانیم با یک بازی خوب شرایط صعود را فراهم کنیم اما نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم.

 

نوری درباره بازی با الهلال نیز گفت: می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما نشد ولی گرفتن یک امتیاز از ریاض برای ما بد نبود در دیدارهای آینده جبران می‌کنیم.

 

ملی‌پوش کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا هم‌گروهی با قطر برای ایران خطرناک نیست نیز گفت: ما در این چند سال نشان دادیم که زور ما به قطر می‌چربد. می‌توانیم این تیم را در دو بازی شکست دهیم البته باز هم می‌گویم هیچ تیمی را نباید دستکم گرفت.

 

نوری در خصوص 10 نفره شدن الهلال و احساسی بازی کردن بازیکنان نیز گفت: ما می‌توانستیم پس از 10 نفره شدن حریف کار را تمام کنیم چون دنیزلی دستور داد حمله کنیم تا بیشتر گل بزنیم. ولی شرایط طوری بود که مجبور شدیم عقب بیاییم. مقابل الهلال روز سختی داشتیم. این تیم ما را تحت فشار گذاشت و به نظرم موقعیت زیادی داشتیم. یک امتیاز هم در روز اول مسابقات کمتر از سه امتیاز نبود.

 

نوری درباره خط هافبک الهلال نیز گفت: به نظر من نقطه قوت الهلال خط هافبک‌اش بود. موقعی که این تیم بسیار خوب بود آن‌ها هجومی حمله می‌کردند و ما هم می‌خواستیم با دست پر برگردیم اما بازی با الهلال تمام شده و باید به فکر بازی حساس مقابل مس کرمان باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: چهار بازیکن را در این دیدار نداریم اما می‌خواهیم شرایط بد خودمان را با یک بازی خوب و گرفتن سه امتیاز در لیگ برتر جبران کنیم، امیدوارم که به هدفمان برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)