مرجع خبری پرسپولیس : صحبت از محمد نوري هافبك طراح و بازي‌ساز جديد سرخپوشان است.

شماره 14 اين فصل پرسپوليس در گفت‌وگويي پاسخگوي سوالات ما شد.

* پرسپوليس در اولين بازي فصل خود تا چه حد هماهنگ ديديد؟
به هرحال اين اولين بازي رسمي پرسپوليس در اين فصل بود و طبيعي است كه زمان مي‌برد تا بچه‌ها به هماهنگي كامل برسند. درباره اين ديدار (برابر تراكتورسازي) بايد بگويم مهم اين بود كه سه امتياز بازي را بگيريم. در هفته‌هاي ابتدايي بيشتر تمركزمان كسب امتيازهاي كامل است.

* از چه زماني راحت و با هماهنگي كامل ظاهر خواهيد شد؟
به اميد خدا از هفته چهارم به بعد پرسپوليس را بسيار منسجم‌تر خواهيد ديد. در همين بازي ديديد كه تيم خوب تراكتورسازي هيچ موقعيت خاصي نداشت در صورتي كه ما بيش از چهار موقعيت تك‌به‌تك داشتيم و اين فرصت بود كه با چند گل بيشتر تيم خوب تراكتورسازي را شكست بدهيم كه متاسفانه دقت نكرديم و موقعيت‌هاي ديگرمان به گل تبديل نشد.

* هفته آينده هم دومين سه امتياز را كسب خواهيد كرد؟
به اميد خدا در ديدار با صبا نيز بتوانيم سه امتياز بازي را كسب كنيم و از همين ابتداي كار خودمان را جزء مدعيان نشان بدهيم.


* محمد نوري از اولين حضور رسمي خود با پرسپوليس راضي بود؟

البته اولين بازي بود اما خودم راضي نبودم. با اين اوصاف رفته‌رفته بهتر مي‌شوم و بازي به بازي اين هدف را دنبال مي‌كنم. از خودم رضايت كامل ندارم اما مهم اين بود كه سه امتياز بازي را گرفتيم و مهم نبود كه چه كسي خوب و چه كسي بد بازي كرد.


* اما در يك صحنه در نيمه دوم حركتي كرديد كه سه امتياز پرسپوليس را حفظ كرد. چه شد كه آن لحظه روي خط دروازه قرار گرفتيد؟

تيم ما در اين بازي انسجام خوبي چه در كارهاي هجومي و چه كارهاي دفاعي داشت. در آن صحنه تيم حريف روي دروازه ما حمله كرده بود. من هم براي كمك به ساختار دفاعي تيم عقب آمده بودم. عليرضا حقيقي توپ را مهار كرد و قصد شروع مجدد بازي را داشت اما يك حسي به من گفت كه چند لحظه صبر كنم و بعد به پست خودم برگردم. آن صحنه هم خواست خدا بود كه آنجا باشم و توپ را دفع كنم.

* شما با صبا چند فصلي در فوتبال ايران فعاليت كرديد و از اين تيم بود كه ملي‌پوش شديد، چه احساسي از رويارويي با تيم سابق‌تان داريد؟
صبا تيم خوبي است كه سه سال خوب از بهترين دوران فوتبالم را آنجا سپري كردم. فكر مي‌كنم بازي سختي پيش‌رو خواهيم داشت اما خب به طور حتم پرسپوليس هر كجا كه برود براي كسب سه امتياز خواهد رفت و مطمئن باشيد به همين منظور و هدف به قم خواهيم رفت تا خودمان را جزء مدعيان اصلي كسب عنوان قهرماني ليگ دهم نشان بدهيم.


* عملكرد پرسپوليس را در اولين بازي فصل چطور ارزيابي مي‌كنيد؟

در كسب نتيجه عالي بوديم اما از لحاظ عملكرد تاكتيكي با توجه به حساسيت‌هاي اولين بازي نمره 15 را مي‌توان قابل قبول دانست. ضمن اينكه تراكتورسازي هم واقعا تيم خوبي بود.

* رفتار حاشيه‌اي هواداران تراكتورسازي روي تمركز پرسپوليس تاثيرگذار نشد؟
در اين باره بايد فرهنگ‌سازي صورت بگيرد. اين طور نمي‌شود كه تماشاگر ميهمان بيايد، سنگ پرتاب كند و به ما توهين كند! بايد جلوي چنين رفتارهايي گرفته شود. قطعا كميته انضباطي در اين باره تصميم‌هاي قاطعي خواهد گرفت.


* اين بحث رختكن چه بود؟

رختكن ورزشگاه آزادي به هيچ وجه كيفيت لازم را ندارد. رختكن تيمي مثل پرسپوليس در اين ورزشگاه خيلي گرم است. ما كه واقعا از اين بابت اذيت شديم.



* اگر هواداران پرسپوليس دست به انجام حركاتي مشابه آنچه فوتبال‌دوستان تبريزي مي‌زدند، شبانه حكم محروميت و جريمه سنگين مالي عليه پرسپوليس صادر مي‌شد.

البته تماشاگران ما از سطح فرهنگي بالايي برخوردار هستند كه ديگر اين قبيل رفتارها را انجام ندهند. باشگاه پرسپوليس به همين منظور ليدرهايي را قرار داده كه مراقب چنين رفتارهايي هستنتد. بنابراين مطمئن باشيد تيم پرسپوليس و هوادارانش نه در زمين خودي و نه در خانه حريفان دست به انجام چنين حركاتي نخواهند زد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)