پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اینکه می‌بینم در روزهای فیفا همه تیم‌ها بازی دوستانه انجام می‌دهند به جز ایران، فقط حسرت می‌خورم.

محمد نوری در خصوص دربی 77 اظهار داشت: همانطور که من پس از هر بازی می‌گویم فقط می‌توانیم 24 ساعت برای یک برد خوشحال باشیم پس باید خیلی زود دربی را هم فراموش کنیم. من دیگر یک دقیقه هم به استقلال فکر نمی‌کنم.

وی افزود: دربی 77 با تمام زشتی و زیبایی‌هایش تمام شد اما باز هم به دنبال صحبت درباره آن بازی هستند. خودتان دیدید همه قبول داشتند به خاطر حساسیت‌ها بازی خوبی از آب درنیامد. باور کنید هیچ کس حتی کوچکترین عضو باشگاه پرسپولیس نیز دوست ندارد این بازی مساوی شود، ولی این اتفاق می‌افتد. چون مساوی هم جزیی از فوتبال است.

نوری در پاسخ به این سؤال که تیم‌ها چرا ترس از باخت دارند،‌گفت: بالاخره همه تیم‌ها دوست دارند در دربی پیروز باشند من بعد از بازی دلیلش را گفتم چون می‌خواستم به مردم راستش را بگویم. من در دربی هم موفق بودم هم پنالتی خراب کرده‌ام و هم گل صحیح من محسوب نشد. یعنی با این بازی آشنا هستم البته بزرگان دیگری سابقه‌ طولانی‌تر در این بازی دارند که خدای ناکرده من به آنها جسارت نمی‌کنم ولی فشار دربی واقعا عجیب است و برخی اوقات باعث می‌شود تاکتیک‌ها عملی نشود.

کاپیتان قرمزپوشان یادآور شد: هدف اصلی ما کسب عنوانی است که در چند سال گذشته برای به دست آوردن آن دچار مشکل شدیم. ما دیگر نباید روی استقلال تمرکز کنیم و باید به دنبال امتیازهای داخل خانه و حتی خارج از خانه باشیم تا بتوانیم انشاءالله در پایان فصل یک جام بگیریم.

نوری خاطرنشان کرد: ما بازی سختی را روز جمعه مقابل گسترش فولاد داریم که تیمی بسیار خطرناک است از طرفی می‌خواهیم وضعیت‌مان را برای حضور در بالای جدول سروسامان دهیم و با فراموشی بازی‌های گذشته باید به فکر 3 امتیاز گسترش فولاد شویم.خدای ناکرده اگر بخواهیم بیش از اندازه به گذشته فکر کنیم شاید آینده را از دست بدهیم که این اصلا مناسب نیست.

وی در پایان درباره شرایط تیم ملی گفت: هر روزی که تیم‌های دیگر در روزهای فیفا بازی می‌کنند و ما هنوز به دنبال رفع مشکلات تیم ملی هستیم واقعا حسرت می‌خورم. ما باید از این زمان بهترین استفاده را بکنیم که متاسفانه این کار نیفتاد. باید امکانات مناسب را برای استفاده کی‌روش مهیا کنیم که هنوز هم قول فردا یا پس‌فردا می‌شنویم و این برای فوتبال ما و تیم ملی که با سختی به جام جهانی رفت،‌خوب نیست و امیدوارم با یک عزم ملی همه چیز درست شود چون خدای ناکرده امکان دارد همه ضرر کنیم و هواداران فوتبال هم به این رشته ورزشی پس از رفتن به جام جهانی نزدیک‌تر شده‌اند باز هم از ما فاصله بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)