خبرگزاری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آرزو دارم امسال برای هواداران یک جام به ارمغان بیاوریم زیرا حیف است این تیم جامی نگیرد.

محمد نوری ، در خصوص اردوی پرسپولیس در کرج عنوان کرد: اردوی کرج بسیار مفید بود و بازیکنان کنار یکدیگر تمرینات خوبی انجام دادند و شرایط ایده‌آلی کسب کردند.

وی با اشاره به بازی دوستانه سرخ‌پوشان با شهرداری داغستان یادآور شد: گرچه حریف تدارکاتی ما چندان قدرتمند نبود اما دیدار دوستانه خوبی برگزار کردیم. جوانان تیم حریف برابر پرسپولیس انگیزه زیادی داشتند و حاصل این اردو را در هفته‌های بعد خواهید دید.

بازیکن پرسپولیس افزود: کار سختی پیش رو داریم و باید زحمت زیادی در هفته‌های آینده بکشیم. مطمئن هستم با این اردویی که برگزار کردیم در هفته‌های آینده یکی از بهترین عملکردهای خود را به نمایش خواهیم گذاشت و آنچه کادر فنی انتظار دارد پیاده خواهد شد.

نوری در مورد شرایط خود خاطرنشان کرد: شخصاً از شرایط خود راضی هستم و مقابل نفت هم با تمام انگیزه بازی خواهم کرد. شاید نفتی‌ها برای جبران شکست دور رفت به مصاف ما بیایند اما ما هم سه امتیاز را می‌خواهیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه برای این دیدار هیچ محروم و مصدومی نداریم و با خیال راحت مقابل نفت حاضر خواهیم شد. شرایط خوبی دارم و همان‌طور که در 3-4 هفته گذشته مردم و کادر فنی از من راضی بودند باز هم تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد خود را داشته باشم.

بازیکن پرسپولیس تصریح کرد: هدف ما بالا آمدن در جدول لیگ برتر است و در جام حذفی هم تلاش می‌کنیم به خواسته خود دست یابیم. آرزو دارم امسال یک جام را برای هواداران به ارمغان بیاوریم زیرا واقعا حیف است که این تیم جامی نگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)