جمعه 21 فروردین (15:47)

مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: به خاطر شرايط تيم در مورد مسئله بوجود آمده بين من و دروازه بان تيم حرفي نمي زنم.

پژمان نوري اظهار داشت: بازي خوبي را مقابل الغرافه قطر انجام داديم و خوشبختانه توانستيم اين بار در نيمه اول كار را تمام كنيم و با خيال راحت به نيمه دوم فكر كنيم.
وي افزود: الغرافه تيم پر قدرتي است و قطعا براي گرفتن امتياز به تهران آمده بود؛ اما بسيار حرفه اي قدرت خود را تقسيم كرديم و خوشبختانه به سه امتياز بازي رسيديم.
بازيكن شمالي پرسپوليس در خصوص عملكرد خود در جناح چپ پرسپوليس گفت: هيچ وقت دوست ندارم براي كسي تعين تكليف كنم كه كجا بازي كنم. هميشه در زمين سعي كردم جزو بهترين ها باشم. اميدوارم در بازي با الغرافه قطر كادر فني از من رضايت داشته باشد و به من نمره قبولي دهد.
وي همچنين در خصوص درگيري لفظي با عليرضا حقيقي در جريان بازي گفت: مشكلي با حقيقي نداشتم و مسئله بوجود آمده، بزرگ نبود. به آن فكر نمي كنم و به خاطر پرسپوليس درباره حقيقي هيچ حرفي نمي زنم.
نوري در خصوص بازي مقابل پيكان خاطر نشان كرد: بازي سختي داريم و بايد مقابل اين تيم بسيار محتاط بازي كنيم؛ اما گرفتن سه امتياز و رفتن به رتبه سوم جدول هدف اصلي ما است.
وي در پايان با اشاره به سالگرد سيروس قايقران اظهار داشت: ياد و خاطره قايقران هرگز از اذهان مردم انزلي پاك نمي شود. او در دل مردم شمال زنده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)