پرسپولیس نیوز : کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به پیشنهاد قطری‌ها امروز مدیر برنامه‌هایم به این کشور خواهد رفت.

محمد نوری  در خصوص جذب چند بازیکن جدید پرسپولیس گفت:‌ این بازیکنان حتما خوب بوده‌اند که جذب شدند. این بازیکنان بانظر کادر فنی جذب شده‌اند. من در این باره حرفی ندارم.

وی درباره آخرین وضعیت خودش گفت:‌ همانطور که از قبل می‌دانید من پیشنهاد خوبی از چند کشور داشتم. از همین رو مدیر برنامه‌هایم امروز عازم قطر می‌شود تا تمام جوانب پیشنهاد قطری‌ها را بررسی کند و در صورت توافق و قطعیت موضوع حتما آن را اعلام خواهم کرد. من دنبال بازارگرمی و این حرف‌ها نیستم و هر وقت موضوع نهایی شد آن را پس از بررسی اعلام می‌کنم.

نوری در مورد پیشنهاد چند تیم لیگ برتری و استقلال به خودش نیز، گفت:‌ در مورد پیشنهادهای داخلی فقط سکوت می‌کنم و حرف خاصی ندارم تا انشاءالله بعدا. خدا را شکر که تیم‌ها به من لطف دارند اما انشاءالله تکلیفم بعدا مشخص می‌شود.

 

 محمد نوری در مورد بحث مذاکره‌اش با باشگاه سایپا اظهار داشت: من چند پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری دارم و پیشنهادی هم از یک تیم قطری دریافت کرده‌ام. هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و باید خوب فکر کنم، چون می‌خواهم تصمیمی بگیرم که جایگاهم را در تیم ملی به دست آورم و در جام ملت‌های آسیا بازی کنم. از دست دادن جام جهانی و خط خوردن از تیم ملی خیلی سخت بود و حالا باید جایگاهم را به دست آورم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «چرا از برخی مسائل در پرسپولیس ابراز نگرانی کرده‌اید؟»، گفت: من دوست ندارم زیاد این موضوع را باز کنم. مطمئناً پرسپولیس اولویت من است و قبلاً هم این حرف را زده‌ام. الان چند پیشنهاد دارم و می‌خواهم خیلی خوب فکر کنم و در نهایت تصمیم بگیرم. زیاد هم دوست ندارم به شایعات و حرف و حدیث‌ها توجه کنم، چون برای من مهم این است که یک انتخاب خوب داشته باشم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)