مرجع خبری پرسپولیس : هافبك جديد تيم فوتبال ملوان گفت: پيراهن پرسپوليس براي من باارزش است اما متاسفانه ديگر راهي براي بازگشت به اين تيم ندارم

پژمان نوري اظهار داشت: من هميشه عاشق پرسپوليس هستم و اين تيم را با هواداران عاشقش دوست دارم اما به دليل اينكه قرارداد داخلي با ملوان امضا كرده ام ديگر راه بازگشتي به پرسپوليس ندارم.
وي افزود: دليلي خاصي ندارد كه پرسپوليس را ترك كرده ام. نه با انصاري فردي مشكل دارم و نه با بازيكنان.
نوري ادامه داد: چند روز قبل با محمود خوردبين و عباس انصاري فرد صحبت و به آنها قول داده بودم كه در پرسپوليس مي‌مانم اما متاسفانه اتفاقاتي پيش آمد كه مجبور شدم به ملوان بروم. بيشترين نقش را احمدزاده داشت كه هميشه به او بدهكار هستم.
اين بازيكن خاطرنشان كرد: گفته بودم در روزهاي اوجم و نه در روزهاي كه پير شده ام به ملوان برمي‌گردم. من ديني به ملوان و هوادارانش دارم كه بايد آن را ادا مي‌كردم.
وي يادآور شد: دلم براي پرسپوليس تنگ مي‌شود و جا دارد از خوردبين و انصاري فرد عذرخواهي كنم كه اين تصميم را گرفتم.
نوري خطاب به هواداران پرسپوليس تاكيد كرد: من به خاطر پول به ملوان نرفتم. پرسپوليس و چند تيم ديگر پول‌ بيشتري به من مي‌دانند. دليل اصلي كه ملوان را انتخاب كردم فقط تعصب به مردم شهر و احمدزاده بود. هواداران پرسپوليس از من دلگير نباشند و بايد اين حق را به من بدهند كه اين تصميم را گرفته ام.
وي اضافه كرد:

 من به جز موارد به دليل اينكه يك فصل به پگاه گيلان رفته بودم و هواداران انزلي از من ناراحت شده بودند در تصميم من تاثيرگذار بود. چون بر خودم لازم مي‌دانستم از هواداران ملوان عذرخواهي كنم.
هافبك تيم ملوان در خصوص وضعيت اين تيم در ليگ نهم گفت: تمرينات را به خوبي شروع كرده ايم و بازيكنان جوان و جوياي نامي داريم تا بتوانيم در ميانه هاي جدول ليگ برتر بمانيم.
نوري عنوان كرد: از بازيكنان بزرگي مثل كريمي، باقري و ساير بازيكنان كه سال ها در كنار آنها بوده‌ام سپاسگذارم.
نوري در خصوص وضعيت مازيار زارع گفت: بعيد مي دانم زارع به ملوان بيايد چون او تصميم دارد باز هم در تيم‌هاي تهراني بازي كند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)