پرسپولیس نیوز : محمد نوری در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: در تعطیلات 2 بازی سخت و تحت فشار را مقابل سایپا و پیکان برگزار کردیم و خوشبختانه با دو نتیجه خوب آمادگی و انگیزه خود را برای بازی‌های بعدی نشان دادیم.

وی افزود: همه می‌دانند که کار بسیار سختی را در فینال جام حذفی مقابل سپاهان داریم و هرگز این حریف زخم خورده را نباید دست کم بگیریم. سپاهان در لیگ قهرمانان و شاید لیگ برتر امید چندانی برای قهرمانی ندارد و همین دلیل برای گرفتن نتیجه در جام حذفی و قهرمانی مقابل ما به آب و آتش می‌زنند.

نوری تاکید کرد: ما هم قطعا با بازی مقابل ملوان که شاید یک بازی تدارکاتی قبل از فینال جام حذفی باشد باید با قدرت ظاهر شویم، ملوان تیم بسیار خوبی است و ما نمی‌خواهیم لیگ را با نتیجه بد تمام کنیم اما واقعا نتایج ما در لیگ برتر اگر بد شانسی در آن دخیل نباشد از الان خیلی بهتر بود.

نوری در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به سال سختی که داشتیم همه به دنبال این هستند که تا به هواداران در سال 92 قهرمانی هدیه بدهند حالا هم این بازی در ورزشگاه آزادی افتاده که برای ما بسیار خوب است، اما سپاهان قطعا در آزادی هم با توجه به بازیکنان خوش تکنیک و با تجربه‌اش حریف سرسختی برای ما خواهد بود و امیدوارم در فاصله 9 روزه مانده به این بازی به شرایط 100 درصد ایده آل برسیم، من هم انشاالله پس از این بازی سعی می‌کنم بهترین تصمیم‌ها را برای آینده فوتبالیان بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)