پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کردم علی کریمی در این شرایط از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

محمد نوری  ابتدا درخصوص خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال اظهار داشت: باور کنید اصلا فکرش را نمی‌کردم که کریمی در این شرایط از فوتبال خداحافظی کند اما این اتفاق افتاد و به نوبه خودم جا دارد از تلاش‌های کریمی بابت زحماتی که برای پرسپولیس و فوتبال این مملکت کشیده تشکر کنم.

وی افزود: همه باید به کریمی خسته‌نباشید جانانه بگوییم. کریمی دو تا سه سال کاپیتان من در پرسپولیس و تیم‌ملی بود و درس‌های زیادی را از او یاد گرفتم. مطمئن هستم هیچ‌وقت کریمی از یادها نمی‌رود و خاطرات شیرین جادوگری او در ذهن مردم می‌ماند. علی کریمی همیشه کنار ما خواهد بود و امیدوارم در تمام میادین زندگی‌اش موفق شود اما او می‌تواند مثل خیلی از بزرگان فوتبال کشورمان به جمع مربیان بپیوندد تا جوانان بتوانند بهترین استفاده را از تجارب او داشته باشند. خودم فکر نمی‌کردم.

نوری درباره بازی پرسپولیس با نفت تهران در هفته اول مسابقات لیگ برتر نیز گفت: ما در 4 بازی اول قرعه سختی نصیبمان شده است. نفت مربی خوب و بازیکنان جوانی دارد و قطعا می‌خواهد خود را مقابل ما ثابت کند اما باید برای موفقیت در این بازی خودمان را آماده کنیم. ما از هیچ حریفی نمی‌ترسیم و تیم‌های دیگر باید از ما بترسند.

وی افزود: ما می‌خواهیم گام اول را محکم برداریم و 3 امتیاز بازی با نفت را می‌خواهیم تا با خیال راحت به بازی‌های بعدی فکر کنیم. تیم ما امسال تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها است و فقط باید حاشیه‌ها را کم کنیم. اگر بتوانیم در بازی اول به نتیجه دلخواه برسیم مطمئن باشید می‌توانیم بر اثر مرور زمان تیمی بشویم که هواداران آن را انتظار دارند. ما در ترکیه با برگزاری اردو و 3 بازی تدارکاتی به شدت زیر نظر کادرفنی به آمادگی لازم رسیده‌ایم و الان می‌توانم با قدرت بگویم که نباید این فصل نگران پرسپولیس باشیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)