پرسپولیس نیوز : کاپیتان پرسپولیس بازی این تیم مقابل مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر را دشوار خواند و گفت: آنها برای دفاع کردن به تهران می‌آیند.

محمد نوری در خصوص دیدار فردای پرسپولیس مقابل مس کرمان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر گفت: قطعا بازی سنگینی در پیش خواهیم داشت. در چند سال اخیر مقابل مس یا باختیم یا مساوی کردیم و این نشان می‌دهد چه بازی دشواری پیش رو داریم.

وی ادامه داد: قطعا مس در ورزشگاه آزادی می‌آید تا مقابلمان دفاع کند. یاوری مربی کار کشته‌‌ای است و این  موضوع کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. امیدوارم مثل 2 دیدار قبلی نمایش خوبی از خودمان ارائه بدهیم و امتیازات کامل مسابقه را به دست بیاوریم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد موقعیت‌های متعدد این تیم در 2 بازی گذشته که به تیر دروازه برخورد کرده اظهار داشت: فوتبال است؛ ما تلاش می‌کنیم دروازه حریف را باز کنیم، وقتی هم توپ‌ها به تیر دروازه هم برخورد می‌کند چیزی از ارزشش کم نمی‌شود.

نوری در پاسخ به این سوال که «چه زمانی برای پرسپولیس گلزنی می‌کند؟» تاکید کرد: تمام تلاشم را انجام می‌دهم ولی واقعیتش این است که دنبال آمار نیستم. برای من موفقیت پرسپولیس مهم است. اگر هم فرصتی پیش آید سعی می‌کنم برای تیمم گلزنی کنم و اگر هم نشد دوست دارم با گلزنی دیگر بازیکنان برنده مسابقه شویم. هدف ما قهرمانی است و اینکه پرسپولیس در طول لیگ در بالای جدول حضور داشته باشد.

وی در خصوص بازی‌های پیاپی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و اینکه این مسئله چه تاثیری روی روند کاری این تیم می‌گذارد، تصریح کرد: مسلما بسیار اثرگذار است. این مسئله هم می‌تواند برای ما مثبت باشد و هم منفی. مثبت از این جهت که هوادارانمان مانند بازی تراکتورسازی به ورزشگاه می‌آیند و از تیم حمایت می‌کنند. قسمت منفی این مسئله هم این است که قطعا تمام تیم‌ها وقتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند به فکر دفاع کردن هستند که این کار را سخت می‌کند اما باید تلاش کنیم تمام امتیازات خانگی را کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)