مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصد بی‌احترامی ندارم اما برخی از تیم‌ها مقابل ما ضد فوتبال بازی می‌کنند.

 

محمد ‌نوری درباره شکست پرسپولیس مقابل مس کرمان عنوان کرد: با توجه به برتری در دو بازی گذشته لیگ برتر به دنبال این بودیم تا سومین پیروزی خود را جشن بگیریم اما مصدومیت‌ها، محرومیت‌ها و برخی اتفاقات باعث شد به هدفمان نرسیم.

وی افزود: مس در بازی روز گذشته فقط یک موقعیت داشت که از آن استفاده کرد. آنها سپس ۱۱ نفره مقابل دروازه خود جمع شدند و فقط چشم به ضد حملات داشتند. چهار فرصت خوب داشتیم اما هر چه می‌زدیم یا به در بسته می‌خورد و یا بازیکنان حریف با دفاع‌های لایه‌ای مقابل ما ظاهر می‌شدند.

نوری عنوان کرد: وقتی پرسپولیس یک باخت می‌آورد فشار زیادی روی تیم وارد می‌شود. ما باید با انگیزه تمرین کنیم و اگر تمرکز خود را از دست بدهیم قطعا دچار مشکل خواهیم شد.

نوری تأکید کرد: امیدوار هستم در دیدار روز جمعه مقابل نفت تهران بتوانیم بازی با مس را جبران کنیم. این را می‌دانیم که نفت هم قطعا می‌آید ۱۱ نفره جلوی ما دفاع ‌کند و فقط چشم به ضد حملات دارد .متأسفانه خیلی از تیم‌ها مقابل ما به دنبال ضد فوتبال هستند و سعی می‌کنند در زمین خود حاضر شوند و فقط چشم به ضد حملات داشته باشند. همین موضوع باعث می‌شود بازی‌ها زیبا نباشد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)