پرسپولیس نیوز : هافبک ملی پوش پرسپولیس گفت: برای فصل بعد اولویت اولم پرسپولیس است اما از 4، 5 تیم مطرح داخلی و 2 تیم خارجی نیز پیشنهاد دارم.

محمد نوری درباره فصلی که گذشت، عنوان کرد: نیم فصل اول اصلا برای ما خوب نبود اما با حضور یحیی گل محمدی شرایطمان بسیار بهتر شد و توانستیم امتیازات زیادی را بگیریم. به فینال حذفی هم رسیدیم اما متاسفانه مقابل سپاهان با بدشانسی بازی فینال را واگذار کردیم و نتوانستیم به موفقیت دست یابیم.

وی ادامه داد: تیم ما بد نیست و باید استخوان بندی این تیم حفظ شود و با جذب چند بازیکن خوب دیگر برای فصل آینده می توانیم نتایج خوبی بگیریم. در فصل گذشته هواداران خیلی اذیت شدند و حق هم دارند. آنها در فینال حذفی سنگ تمام گذاشتند و نیاز داشتند که با جام قهرمانی پاسخ محبت هایشان را بدهیم اما قسمت نشد. حالا هم جز عذرخواهی حرفی برای گفتن نداریم. با این حال هواداران بدانند بازیکنان از هیچ تلاشی دریغ نکردند و فقط در فینال بدشانس بودیم.

هافبک تیم ملی درباره دعوت دوباره اش از سوی کارلوس کی روش تاکید کرد: من آن زمانی که دعوت نشدم با نظر کی روش بود و همین حالا هم که دعوت شده ام به دلیل 2 اخطاره بودن نمی توانم مقابل قطر به میدان بروم. امیدوارم بازیکنان مقابل قطر بتوانند 3 امتیاز را بگیرند. ما نیاز به برد مقابل قطر داریم و باید بهترین نتایج را بگیریم. صعود مستقیم برای تیم ما در ارجحیت است و می خواهیم بهترین نتایج را بگیریم. خودم هم از بازی لبنان و کره برمی گردم و امیدوارم بتوانم برای تیم ملی کشورم مفید باشم.

او درباره انتقاداتی که مبنی بر دعوت از 9 بازیکن پرسپولیس مطرح می شود، خاطرنشان کرد: دلیلی ندارد من در این مقطع حساس به این چنین سوالی پاسخ بدهم. تیم ملی شرایط حساسی دارد و حالا همه باید به نظرات کی روش احترام بگذارند. الان وقت انتقاد نیست و باید کی روش را حمایت کنیم تا انشاءالله به صورت مستقیم به جام جهانی برویم.

نوری درباره آینده اش گفت: من فعلا منتظر هستم تا ببینیم شرایط پرسپولیس چگونه رقم می خورد. برای فصل بعد اولویت اولم پرسپولیس است اما از 4، 5 تیم مطرح داخلی و 2 تیم خارجی نیز پیشنهاد دارم.

وی در پایان درباره شایعه حضورش در استقلال افزود: نمی خواهم راجع به این موضوع حرفی بزنم اما بدانید که اولویتم پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)