پرسپولیس نیوز : کاپیتان سرخپوشان گفت: برای پرسپولیس بد است که کسی از این تیم در لیست تیم ملی نباشد اما در اردوی بعد این قضیه جبران خواهد شد.

محمد نوری  در خصوص شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و شرایط این تیم صحبت هایی کرد که در زیر می خوانید.
 

* از باخت پرسپولیس مقابل سپاهان صحبت کن.

سپاهان تیم کوچکی نیست اما ما مقابل این تیم بازی قابل قبولی انجام دادیم به طوری که هوادارانمان هم راضی بودند ولی دقیقه 95 گل خوردیم و سه امتیاز حساس را از دست دادیم با این همه راهی اردوی کیش می‌شویم تا به هماهنگی لازم برسیم و بتوانیم خواسته‌های کادر فنی را بیشتر از قبل در زمین پیاده کنیم.

* فکر می کنی اردوی کیش در این شرایط می تواند به سود پرسپولیس باشد؟

قطعا اردوی کیش به نفع ما خواهد بود چراکه ما می‌توانیم در این اردو خودمان را بازسازی کنیم و با تمریناتی که کادر فنی در نظر دارد با شرایط بهتری به لیگ برگردیم.

* درباره رفتارهای محمدرضا خلعتبری در بازی سپاهان و پرسپولیس صحبتی داری؟

به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و هر بازیکنی که با تیمی قرارداد می‌بندد همه تلاشش را می‌کند تا تیمش موفق باشد. البته در این باره بهتر است من حرف نزنم و همانطور که گفتم هر بازیکنی برای تیمش تلاش می‌کند بهترین علمکرد را داشته باشد.

* میثم حسینی در مصاحبه ای گفته در پرسپولیس هر کس اعتراض کند بازی می کند. به عنوان کاپیتان پرسپولیس این موضوع را تائید می کنی؟

این حرف را من نباید پاسخ دهم و کادر فنی اگر صلاح می‌داند باید درباره‌اش حرف بزند. تمرکز من بر روی همان فوتبالم است و به حاشیه‌ها کاری ندارم. قطعا هرکس در تمرینات خوب باشد در ارنج قرار می‌گیرد و تا حالا که این گونه بوده و قطعا در ادامه هم همینطور خواهد بود و در این چند هفته‌ای که با حمید درخشان کار می‌کنیم این موضوع را با چشم خودم دیده‌ام که هرکس آماده‌تر باشد به میدان می‌رود.

* به نظر می رسد خودت هم در بهترین شرایط قرار داری چون از نوع بازی ات هم هواداران پرسپولیس راضی هستند.

خوشبختانه شرایط خوبی دارم و در 6 بازی اخیر برای پیروزی پرسپولیس همه کار کرده‌ام که در ادامه هم این کار را انجام خواهم داد چراکه قدر پیراهنی که بر تن دارم را می‌دانم و مطمئن هستم که بازیکنان جوان تیم به بازیکنان با سابقه نگاه می‌کنند و خدا را شکر که بزرگ‌ترهای تیم با همه وجود بازی می‌کنند تا به پرسپولیس کمک کنند.

 

* عکسی از خودت در فضای مجازی منتشر شده که تو را در بچگی با پیراهن پرسپولیس نشان می‌دهد. قطعا می توانی ادعا کنی که از بچگی پرسپولیسی هستی!

من از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم و در روی سکوها بازی‌های این تیم را می‌دیدم و باید بگویم کل خانواده من هم پرسپولیسی هستند. من با باخت پرسپولیس گریه می‌کنم و با برد این تیم خوشحال می‌شوم و این روحیه را در بچه‌های خودم هم می‌بینم که البته این موضوع در اجتماع هم وجود دارد. برد و باخت پرسپولیس بر روی جامعه هم تاثیر دارد و منی که از روی سکوها بازی‌های این تیم را می‌دیدم این را متوجه می‌شدم. من از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و عاشقانه بازی‌های این تیم را می‌دیدم. این عکس هم که شما درباره‌اش صحبت می‌کنید را خیلی دوست داشتم چراکه آن پیراهن برایم ارزشمند بود و حتی در میهمانی‌ها هم او را می‌پوشیدم و خوشحالم که از بچگی پرسپولیسی بودم و می‌توانم این ادعا را بکنم اما نمی‌دانم این عکس چگونه منتشر شده است.

* کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان به اردوی پرتغال آن هم در حالی که هیچ پرسپولیسی در این لیست وجود ندارد رفت. در این باره چه صحبتی داری؟ فکر می کنی به خاطر نتایج ضعیف پرسپولیس این اتفاق افتاده؟

فکر نمی‌کنم به خاطر نتایج پرسپولیس این اتفاق افتاده باشد چراکه در زمان مانوئل ژوزه ما دوازدهم جدول بودیم اما 9 ملی‌پوش داشتیم و فکر می‌کنم این مسئله به تفکرات کی‌روش برمی‌ گردد چراکه او مربی بزرگی است. البته بد است که کسی از پرسپولیس در لیست تیم ملی نباشد اما پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است و بازیکنان تلاش می‌کنند تا به تیم ملی برسند و مطمئن باشید که در اردوی بعدی تیم ملی 4- 5 پرسپولیسی حضور دارند. با این همه ما این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و در اردوی کیش همه بازیکنان را در اختیار داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)