مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با گلی که مقابل شاهین به ثمر رساند 3 امتیاز باارزش را به اندوخته‌ پرسپولیس اضافه کرد تا نشان دهد انتقادات چند روز اخیر در مورد وی بی‌دلیل صورت گرفته است.

 

محمد نوری در رابطه با بازی مقابل شاهین اظهارداشت: بازی سخت و سنگینی را مقابل شاهین انجام دادیم. از یک طرف برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به 3 امتیاز بازی احتیاج داشتیم و از طرف با بدانتقام بازی سال گذشته را از آنها می‌گرفتیم چراکه هر کسی به ما می‌رسید باخت 4 تایی فصل گذشته را به ما یادآوری می‌کرد.

 

وی در ادامه افزود: پیروزی در بوشهر کار آسانی نبود چراکه هم کیفیت زمین افتضاح بود و هم بازیکنان آنها بازی بسته‌ای را ارائه می‌دادند اما مهم کسب 3 امتیاز بود که توانستیم آنها را بدست بیاوریم.

 

نوری با اشاره به گلی که مقابل شاهین به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: در یک صحنه من نتوانستم به خوبی بازیکنان کناری‌ام را ببینم و به آنها پاس بدهم همین موضوع باعث شد بچه‌ها از من دلخور شوند که چرا  موقعیت را به هدر داده‌ام اما با به ثمر رساندن گل دوم باعث پیروزی تیم شدم

 

هافبک تیم پرسپولیس تأکید کرد: مهم نیست که گل را من به ثمر برسانم یا غلامرضا مهم برد تیم و شکست شاهین در خانه خودش بود که به آن دست پیدا کردیم.

 

بازیکن تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: بی‌نظمی در بین هواداران بوشهر بی‌داد می‌کرد. آنها در طول بازی شعار می‌دادند. بطری آب و سنگ را به سمت بازیکنان ما پرتاب می‌کردند و زمانی که غلامرضا پاس گل را داد یک گوشی موبایل را به سمت وی پرتاب کردند که گوشی با برخورد به دست وی شکست. امیدوارم که کمیته انضباطی به دقت این مسائل را بررسی کند و محرومیت سنگینی را برای آنها در نظر بگیرد.

 

نوری در پایان گفت: پرسپولیس هنوز هم شانس قهرمانی داریم به زودی خود را به صدر جدول خواهیم رساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)