مرجع خبری پرسپولیس : 
پژمان نوری بهترین بازیکن ملوان در چند هفته اخیر بوده است. او که با بازوبند کاپیتانی ملوان ها احساس مسئولیت بیشتری نسبت به تیم و مربی محبوبش می کند در حالی برای بازی مقابل پرسپولیس به تهران آمده که هنوز جای خالی این بازیکن در ترکیب قرمزها حس می شود.

نوری در آخرین تمرین ملوان درانزلی در پاسخ به سوالی درباره رویارویی مقابل پرسپولیس می گوید: «من از چند سال حضور در پرسپولیس خاطرات خوبی دارم. به خصوص سالی که با افشین قطبی قهرمان شدیم و لحظات خوبی را با او و هواداران تجربه کردیم در همه این سال ها طرفداران پرسپولیس به من محبت کردند و من هرگز لطف آنها را از یاد نمی برم. »

 پژمان که دلش برای پرسپولیس تنگ شده ادامه می دهد: «از اینکه بعد از چند ماه دوباره بچه ها را می بینم خوشحالم. پرسپولیس امسال با تیمی که من در آن بازی می کردم تفاوت زیادی کرده اما برای نتیجه گیری آن باید کمی صبر کرد چون پرسپولیس به زودی نتایج خیلی بهتری خواهد گرفت.»

نوری درباره شرایط ملوان هم با خوشبینی صحبت می کند: «خوشبختانه ملوان روز به روز بهتر می شود. ما در دو هفته گذشته استیل آذین را در تهران متوقف کردیم و ابومسلم را در خانه با قاطعیت بردیم. که این نشانه خوبی است. من از طرفداران انزلی می خواهم که ما در نیم فصل دوم ببینند که مکان ما در جدول تک رقمی خواهد شد.»

پیش بینی پژمان درباره نتیجه بازی ملوان هم جالب است: «مطمئنم این یکی از تاکتیکی ترین بازی های این هفته خواهد بود اما با وجود علاقه شدیدم به پرسپولیس امیدوارم با امتیاز به انزلی برگردیم. »

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)