پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل زدن من خیلی مهم نیست اما دوست دارم برای تیمم مهره مؤثر و مفید باشم.

محمد نوری در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل راه‌آهن گفت:‌دست هواداران درد نکند که دیروز همگی پرسپولیس را تشویق کردند و این پیروزی برای آنهاست چرا که ما مدیون تشویق آنها هستیم و مطمئنا اگر جو همین گونه آرام بماند پرسپولیس باز هم به روزهای اوج خودش بازخواهد گشت.

وی در خصوص بازی دیروز هم ادامه داد: ما نیمه اول با همه وجودمان بازی کردیم اما در نیمه دوم حدود 20 دقیقه خوب نبودیم و شاید به این دلیل باشد که ما در جو دو گلی که زدیم قرار داشتیم اما این مشکل هم درست می‌شود. البته مشکل بدنی هم بود که به گفته درخشان این نقیصه هم حل خواهد شد.

نوری در پاسخ به این سؤال که خودش هم اعتقاد دارد که پرسپولیس مشکل بدنی دارد یا نه،‌اظهار داشت: من نمی‌دانم در این باره چه باید بگویم و نظر سرمربی تیم مهم است اما فکر می‌کنم 60-70 درصد آماده هستیم و با تمرینات می‌توانیم به آمادگی کامل برسیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گلی که در بازی دیروز مقابل راه‌آهن به ثمر رساند هم گفت: واقعا بعد از گل آنقدر خوشحال شدم که نفهمیدم چه می‌کنم. من چند بازی بود که با همه وجودم بازی می‌کردم و هواداران هم از من حمایت خوبی می‌کردند اما امیدوارم که برای پرسپولیس مثبت و مفید باشد و گل زدن من خیلی مهم نیست هر چند که مدتی از گلزنی دور بودم و دیروز پایم به گلزنی باز شد اما تلاش می‌کنم همواره برای پرسپولیس بازیکنی مثبت و مؤثر باشم.

وی درباره دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت:‌این تیم، تیم خوبی است که مربی با دانشی مثل ویسی دارد که هم مربی من بوده وهم از دوستان صمیمی‌ام به شمار می‌رود. می‌دانم که مقابل این تیم بازی سختی داریم چرا که استقلال خوزستان تیمی محکم و جاندار است و امیدوارم هواداران به حمایت از پرسپولیس بیایند تا از این بازی سربلند بیرون بیاییم و مطمئن باشید اگر استقلال خوزستان را ببریم در باز
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)