پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۷۰ دقیقه بازی روز گذشته دست پرسپولیس بود و بدشانس بودیم که باختیم.

محمد نوری درباره شکست مقابل تراکتورسازی و شرایط فوتبال این روزهای قرمزپوشان صحبت های زیر را مطرح کرد:

چه اتفاقی افتاد که بازی را به تراکتورسازی باختید؟

بازی خیلی خوبی بود و ما به حق‌مان متأسفانه نرسیدیم شما بازی را اگر دیده باشید هم توپ و میدان در دست ما بود اما متأسفانه فوتبال روی بد خود را نشان داد.

یعنی نتیجه عادلانه نبود؟

خیر، حداقل این بازی به نظر من باید مساوی می‌شد همین و بس. این را هم در بازی ثابت کردیم، موقعیت‌های خوبی داشتیم و راحت می‌توانستیم به گل برسیم اما امان از روزی که توپ نمی‌خواهد وارد دروازه شود.

اما تراکتورسازی هم موقعیت داشت؟

بله، به نظر من یک ربع اول بازی در دست تراکتورسازی بود اما ما کم‌کم نبض میدان را در اختیار گرفتیم و روی یک اشتباه آن طور دروازه ما باز شد. ما واقعاً با برنامه بودیم و گلی هم که خوردیم همه غافلگیر شدیم.

 چرا غافلگیری؟

چون توپ زود جلوی پای مهاجم حریف افتاد اما در کل اگر 70 دقیقه بازی دست‌مان نبود 60 دقیقه که بود. بعد از گل حمله می‌کردیم اما متأسفانه 3 امتیاز را از دست دادیم. آن هم به قانون نانوشته، توپ‌های ما وارد دروازه‌ نشد و خیلی از چیزهای دیگر دست به دست هم داد تا ببازیم.

مثل چه چیزی؟

حمله کردیم، توپ‌مان به دروازه خورد ولی در کل به نتیجه لازم نرسیدیم. به نظر من بدشانس هم بودیم. برخی روزها روی بد خود را می‌خواهد نشان دهد.

اما صدر جدول را هم راحت از دست دادید؟

بله، اما اختلافی نیست و دنیا به آخر نرسیده است..خیلی زود می‌توانیم برگردیم و نگران نیستیم. شما ببینید اختلاف پایین با بالای جدول یا ما با صدرنشین چقدر است. پس راه برای ما باز است و خیلی زود باید برگردیم نباید همه چیز را تمام شده بدانیم. درست است شروع نیم فصل دوم با یک باخت بد بود اما خیلی زود می‌توانیم برگردیم.

 بازی حاشیه هم زیاد داشت و حتی کتک‌کاری؟

من در جریان حاشیه‌ آخر بازی واقعاً نیستم و نمی‌توانم نظری بدهم.

 مگر شما در ورزشگاه نبودید؟

چرا من 10 دقیقه آخر بازی تعویض شدم و به داخل رختکن رفتم واقعاً نمی‌دانم چه مسئله‌ای است و به خاطر همین حرف نمی‌زنم حتماً بی‌احترامی بوده که حرف‌هایی زده شده ‌ولی من در جریان مسئله نیستم و نمی‌خواهم در جریان مسئله‌ای که نیستم قضاوت کنم اما باید این را بدانید هنوز راه برای ما باز است.

خیلی امیدواری؟

بله، ما هنوز به هیچ عنوان از کورس قهرمانی عقب نیفتادیم ما مدعی دو جام هستیم و باید خیلی زود برگردیم. باخت مقابل تراکتورسازی شاید یک تلنگر بود اما ما در بازی باختیم که مستحق نبودیم ولی باید خیلی زود پرونده بازی را ببنیدیم و به ذوب‌آهن فکر کنیم چون خدای ناکرده اگر زیاد بخواهیم به این موضوع بپردازیم دچار مشکلات بدتر می‌شویم. ان‌شاءالله با تمرینات خوب و هماهنگی بیشتر سعی می‌کنیم ساختار تیم را طوری بسازیم که در بازی‌های آینده جبران کنیم. خوشبختانه نتایج تیم‌های دیگر نیز زیاد بر ضرر ما نبوده و فاصله‌ها خیلی نزدیک است مطمئن باشید دوباره جایگاه‌مان را پس می‌‌گیرم چون تیمی بسیار خوب هستیم و فقط به دنبال جام نه چیز دیگر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)