با حضور دایی کسب قهرمانی آسان تر می شود

مرجع خبری پرسپولیس : پس از كش و قوس هاى فراوان، در نهايت پرسپوليس روز گذشته از يكى ديگر از سهميه هاى خود استفاده كرد و عليرضا نورمحمدى، مدافع راه آهن را به خدمت گرفت.

 

 پرسپوليس كه پيش از اين فشنگچى، نورى و رضايى را به تركيب خود اضافه كرده بود حالا نور محمدى را نير جذب كرده است . در ادامه مصاحبه وى را با ابرار ورزشى بخوانيد:

 

 • در حالى كه از تيمهاى مطرحى همچون استيل آذين، استقلال و مس پيشنهاد داشتى در نهايت به پرسپوليس پيوستى. در اين خصوص صحبت كن.
درست است كه از تيمهاى خوبى پيشنهاد داشتم اما به دليل اينكه پرسپوليسى بودم تصميم گرفتم به اين تيم بيايم. من ۲ سال است كه دوست دارم به اين تيم بزرگ بپيوندم اما هر سال به دليل برخى مشكلات و مسائلى كه پيش مى آمد نتوانستم به خواسته ام برسم. با اينحال خوشحالم كه اين اتفاق بالاخره افتاد.

 

 

• پيش از ثبت قرارداد، جلسه اى با كاشانى داشتى. نظرت در خصوص وى چيست؟
– فكر مى كنم كاشانى جزو چند مدير صادق ايران است. امروز و زمانى كه با وى جلسه داشتم متوجه شدم خيلى صريح و شفاف صحبت مى كند و به همين دليل جذب شخصيت وى شدم.

• شايد اين سوال برايت كليشه اى باشد. اما با آمدن به پرسپوليس به تيم ملى هم فكر مى كنى؟
– من زمانى هم كه در راه آهن بودم خيلى وقت ها خودم براى خودم حق قائل بودم كه بايد دعوت شوم اما چون بازى ام در اين تيم ديده نمى شد كارم خيلى سخت بود. با اينحال فكر مى كنم امسال فصل خوبى پيش رو داشته باشم و با توجه به اينكه بازى هاى اين تيم پخش مستقيم خواهد بود و فوتبالم ديده مى شود راحت تر مى توانم به تيم ملى نيز دعوت شوم.

• فكر مى كنم براى اولين بار است كه با دايى كار خواهى كرد.
– درست است، من براى اولين بار است كه افتخار كار با على دايى را خواهم داشت.

• كار كردن با او را چطور ارزيابى مى كنى؟
– دايى در هر تيمى بوده به آن تيم شخصيت قهرمانى را تزريق كرده است. فكر مى كنم با حضور دايى، كسب قهرمانى راحت تر خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)