يك شنبه 11 اسفند:(00:10)

مرجع خبري پرسپوليس:هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : این چه کسی بازی می‌کند و چه کسی هم روی نیمکت می‌نشیند نظر سرمربی تیم است و من هیچ اعتراضی نسبت به این موضوع ندارم .

علیرضا نیکبخت واحدی عنوان کرد :من هنوز هم یکی از بهترین‌های تیم هستم و اگر این روزها با نظر سرمربی کمتر بازی می‌کنم دلیلی بر عدم آمادگی من نیست.این که کدام بازیکنان از ابتدا بازی را شروع کنند کاملاً به نظر سرمربی تیم بستگی دارد و باید به نظر او احترام گذاشت.

وی ادامه داد:در بازی با سپاهان نیز به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شدم، اما بازی بسیار خوبی را انجام دادم و حتی می‌توانستم گل هم به ثمر برسانم ولی بدشانسی آوردم و این امر محقق نشد.

نیکبخت خاطرنشان کرد:پرسپولیس مهم‌تر از نام بازیکن است و من برخلاف نظراتی که این روزها خیلی‌ها می‌گویند، به‌هیچ عنوان نه اعتراضی انجام داده‌ام و نه به کسی حرفی زده‌ام، چون تیم برای من مهم‌تر از هر چیزی است.

هافبک پرسپولیس گفت:پرسپولیس در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برد و بازی بسیار متفاوتی را به نمایش می‌گذارد، اما باید خودمان را برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم تا در این بازی‌ها با تمام قوا به میدان برویم.باید به این موضوع نیز توجه کرد که بازی‌های سنگینی را در پیش داریم و باید مراقب باشیم تا برای یکسری از بازیکنان کلیدی مشکلی پیش نیاید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)