دوشنبه 14 بهمن(11:23) 

مرجع خبری پرسپولیس : وضعيت بحرانى همه ما را خسته كرده است … نيكبخت: استقلال را مى بريم تا آرامش پيدا كنيم

pnnc • برد تلخى بود قبول دارى؟
– والله چه بگويم. واقعاً يكى از پراسترس ترين بازى هاى عمر فوتبالى را بازيكنان تيم پشت سر گذاشتند. باور كنيد از دقيقه يك بازى استرس داشتيم و هرچه از مسابقه مى گذشت و موفق به گلزنى نمى شديم اضطراب بچه ها بيشتر مى شد و موقعى هم كه صداى اعتراض هواداران به گوش رسيد وضعيت بسيار بدتر شد.

pnnc • اين استرس كه مى گويى به چه علت نزد بازيكنان تيمتان وجود داشت؟
– قبل از مسابقه همه انتظار يك پيروزى پرگل را از ما داشتند و ما هم به همين نيت به ميدان آمديم اما دفاع چندلايه حريف و عجله كردن ما در گلزنى باعث شد به خواسته خود نرسيم.

pnnc • هواداران چقدر در اين زمينه مقصر بودند؟
– سابقه نداشت از دقيقه ،۵۰ ۶۰ صداى اعتراض تماشاگران بلند شود وقتى اين اتفاق رخ داد استرس موجود در بازيكنان و حتى كادرفنى به اوج خود رسيد و برعكس بازيكنان پيام روحيه و اعتماد به نفس پيدا كردند.

pnnc • در كل قبول دارى بد بازى كرديد؟
– به هر حال وقتى آرامش نباشد امكان خوب بازى كردن وجود ندارد حريفان ما هم كه فقط براى دفاع كردن مقابلمان قرار مى گيرند و هيچ وقت اجازه نمى دهند راحت بازى كنيم.

pnnc • به هر حال هواداران توقع دارند وقتى استقلال بازى هاى داخل خانه و خارج از خانه خود را با اختلاف مى برد پرسپوليس هم حداقل تيم ته جدولى پيام را راحت شكست دهد!
– بايد در بعضى موارد به هواداران واقعاً حق داد. ما شرايط خوبى در جدول نداريم و اين مسأله براى آنها ناراحت كننده است اما آنها بايد صبور باشند و حداقل تا قبل از دربى تيم را حمايت كنند.

pnnc • با اين وضعيت پرسپوليس هواداران حق دارند به پيروزى تيمشان در دربى اميدوار نباشند!
– فاصله ما با استقلال آن قدر زياد نيست كه قابل جبران نباشد. هواداران اطمينان داشته باشند با پيروزى در دربى هم فاصله را با صدر جدول كم مى كنيم و هم اينكه از بحران خارج خواهيم شد منتهى در اين راه به حمايت تماشاگران بيشتر از هر چيز ديگرى نياز داريم.

pnnc • پس حداقل قبول دارى الان در بحران بسر مى بريد؟
– بله ما بحرانى ترين وضعيت خود را پشت سر مى گذاريم و همگى بازيكنان و حتى كادرفنى از فشارها و انتقادات خسته شده ايم.

pnnc • با اين شرايط تيمتان به شوك نياز ندارد؟
– الان چند هفته است كه صحبت از آمدن سرمربى خارجى مى شود اما اين اتفاق هنوز رخ نداده و بهتر است اگر قرار به اضافه شدن مربى خارجى است هر چه زودتر بيايد تا كادرفنى و بازيكنان هم تكليف خود را بدانند اگر هم نيازى به آمدن او نيست از كادرفنى فعلى هم حمايت شود تا آنها هم با خيال راحت كار خود را پيش ببرند.

pnnc • در مورد صحبت هاى على كريمى چه نظرى دارى؟
– كريمى يكسرى صحبت ها از روى دلسوزى انجام داده و هدفش فقط كمك به تيم بوده است. بالاخره او كاپيتان دوم تيم است و وضعيت بازيكنان را درك مى كند.

pnnc • تو شخصاً موافق تغيير و تحولات در كادرفنى هستى؟
– اين مسائل به مديريت باشگاه مربوط مى شود و ما بازيكنان وظيفه داريم كار خودمان را انجام دهيم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)