یکشنبه 20 بهمن(11:59)

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم در بازي مقابل استقلال با حمايت تماشاگران و تلاش بازيكنان گلزني كنم

عليرضا نيكبخت واحدي تصريح كرد: خوشبختانه پس از پيروزي برابر داماش در شرايط خوبي هستيم و آماده‌ ايم در دربي 66 پيروز شويم.
وي افزود:‌ سابقه نشان مي‌دهد نتيجه اين بازي غيرقابل پيش‌بيني است. استقلال تيم خوبي است. من در اين تيم دوستان خوبي دارم و براي آنها آرزوي موفقيت مي‌كنم.
نيكبخت ادامه داد:‌ در حال حاضر در شرايط بدي نيستيم و در رده سوم جدول قرار داريم. با حمايت هواداران و تلاش بازيكنان مي‌توانيم در اين ديدار پيروز باشيم.
اين بازيكن عنوان كرد: من به عنوان بهترين گلزن پرسپوليس آماده هستم پس از هفته‌ها ناكامي‌ در اين ديدار گلزني كنم. البته كار سختي است اما امكان پذير است.

وي درباره حضور وينگادا در پرسپوليس گفت:

من در حيطه وظيفه خودم فقط حرف مي‌زنم. اميدوارم هر كسي به پرسپوليس مي‌آيد اين تيم را به موفقيت برساند. من تمام تلاشم را مي‌كنم تا فرد موثري باشم.
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص داور دربي گفت:‌ تصميم با مسئولان فوتبال است اما ما داوران زحمتكشي داريم كه با تلاش و با صداقت كار خود را در ليگ برتر انجام مي‌دهند. اميدوارم آنها به حقشان برسند. ما مي‌دانيم اگر داور ايراني باشد پس از دربي شايد دچار مشكل شود و اگر خارجي باشد مثل سال‌هاي گذشته اشتباه مي‌كند و خيلي راحت مي‌رود. اميدوارم تصميمي گرفته شود كه به نفع فوتبال ايران باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)