شنبه 8 اردیبهشت(16:37)

مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا نيكبخت واحدي در گفت و گوئی درباره شرايط پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه پس از برد مقابل راه آهن در شرايط خوبي هستيم و خود را آماده مي‌كنيم تا در يك ديدار حساس در جام حذفي به ميدان برويم.
وي افزود: سپاهان هميشه تيمي قدرتمند بوده و شايستگي خود را در آسيا نيز نشان داده است پس روز آساني را در پيش نداريم. برخي تصور مي‌كنند با توجه به شرايط سپاهان ما به راحتي مي‌توانيم اين تيم را در تهران با شكست بدرقه كنيم اما من به اين حرف اعتقاد ندارم.
نيكبخت خاطرنشان كرد: با توجه به شرايط پرسپوليس در ليگ برتر به دنبال يك جام در فصل جاري هستيم و دوست داريم جام حذفي را در تهران نگه داريم.
اين بازيكن در خصوص مدافعان سپاهان گفت: سپاهان بهترين مدافعان ايران را دارد اما من تجربه قرار گرفتن مقابل آنان را دارم و اگر قسمت باشد مي توانم دروازه تيم را باز كنم. البته مهم گلزني من نيست و بايد تيم نتيجه بگيرد.
وي در خصوص مشكلش با افشين قطبي گفت:

من با هيچ كس مشكلي ندارم و اگر قطبي دعوتم كنم در خدمت او و تيم ملي خواهم بود. اميدوارم عده اي سعي نكنند باز هم ما را مقابل يكديگر قرار دهند. من خاطرات خوبي با قطبي دارم. با اين حال اگر به تيم ملي دعوت نشوم براي اين تيم و افشين قطبي دعا مي كنم.
نيكبخت در جواب اين سئوال كه براي بازگشت به تيم بايد از فدراسيون فوتبال اجازه بگيرد؛ تاكيد كرد: نامه نوشتن به فدراسيون هيچ ربطي به من ندارد و بايد مسئولان اداري باشگاه در خصوص حضورم در تيم ملي با فدراسيون مكاتبه كنند. من سعي مي كنم فقط تمركزم را به درون زمين معطوف كنم.
نيكبخت يادآور شد: رفتن به جام جهاني سخت است اما هميشه نشان داده ايم كه فوتبال ايران مي‌تواند شخصيت بالايي در آسيا داشته باشد. اگر به جام جهاني برويم به نفع فوتبال آسيا هم خواهد بود

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)