دوشنبه 17 فروردين:(16:20)

مرجع خبري پرسپوليس:مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: همانند بازي با شارجه، بايد كار تيم الغرافه قطر را نيز در نيمه اول تمام كنيم.

عليرضا نيكبخت واحدي ژاظهار داشت: بدون شك روز سختي را مقابل نماينده قطر در پيش داريم چون در ليگ قهرمانان آسيا تيم ها زنگ تفريح نيستند و با جذب بازيكنان خوب خارجي و صرف هزينه هاي بالا، برنامه ريزي گسترده اي دارند تا حداقل به دور دوم برسند.

ما تيم و نفرات خوبي داريم كه متاسفانه ليگ را دست كم گرفته و از كورس عقب مانديم اما شرايط آسيا بسيار متفاوت است. پرسپوليس براي آسيا خيلي آماده است و زيادخواهي نيست اگر بگويم كه در ليگ قهرمانان به دنبال كسب مقام اولي هستيم.اميدوارم  تماشاگران ما را تها نگذارند و روز چهارشنبه پرسپوليس را تشويق كنند و من نيز به آنان قول مي‌دهم تا در آسيا نتايج ليگ را جبران كنيم.

وي افزود: 

اين گونه مسائل در تيم هاي عربي بيشتر ديده مي‌شود؛ اما براي كسب 3 امتياز در تهران بايد تمام تلاش خود را انجام دهيم تا به هدف خود برسيم.
نيكبخت شرايط فعلي پرسپوليس را مطلوب ارزيابي و تصريح كرد: بايد قدر موقعيت ها را بدانيم و مثل بازي با الشارجه كار را در نيمه اول تمام كنيم و پس از آن به اداره بازي بپردازيم.
وي خاطر نشان كرد: بي شك حضور هواداران انگيزه بازيكنان را بالاتر مي‌برد. اميدوارم هواداران ورزشگاه آزادي را پر كرده و 90 دقيقه حامي ما باشند تا به سه امتياز برسيم.
وي در پايان خاطر نشان كرد: بازي هاي الغرافه را نديده‌ام؛ اما تا حدي روي اين تيم شناخت دارم. آنها در خط دفاع آسيب پذير هستند؛ اما مهاجمان خوبي دارند. سعي مي‌كنيم از نقطه ضعف آنها به خوبي استفاده كنيم، البته بايد مراقب ضد حملات حريف نيز باشيم.
پرسپوليس در سومين بازي خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا ساعت 16 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادي ميزبان الغرافه قطر است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)