پرسپولیس نیوز : محمد حسین نژادفلاح بامداد امروز (دوشنبه) با حضور در فرودگاه امام، ضمن گفتگوی کاری و فنی با برانکو ایوانکوویچ، وی را بدرقه کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ ساعت 5:30 بامداد امروز طبق برنامه از پیش اعلام شده و برای سپری کردن تعطیلات پایان فصل، تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد.

وی در حالی در فرودگاه امام حاضر شد که محمد حسین نژاد فلاح نیز برای بدرقه او به فرودگاه رفته بود. در جریان این حضور، دو طرف با توجه به زمانی که در اختیار داشتند به گفتگو درباره مسائل مختلف بویژه مسائل تیم پرداختند.

نژادفلاح در حالی که به برانکو اطمینان خاطر می‌داد مشکلات موجود تا قبل از پایان یافتن تعطیلات حل و فصل شود، با آرزوی سفر و تعطیلات خوش برای سرمربی سرخپوشان، وی را بدرقه کرد.

گفتنی است؛ محمد حسین نژادفلاح و برانکو ایوانکوویچ روز شنبه در جلسه‌ای که از حدود ساعت 16:30 آغاز شده بود و تا حدود ساعت یک بامداد یکشنبه ادامه پیدا کرده بود، درباره کلیه مسائل تیم، اقدامات صورت گرفته، کارهایی که باید انجام شود، فهرست نقل و انتقالات و اردوها گفتگوی مفصل و جامعی داشتند و در حوزه‌های مختلف به جمع‌بندی رسیده بودند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)