پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: از زمانی که من به باشگاه آمدم پرداختی بازیکنان به صورت هفتگی و منظم انجام شد و تاکنون بیش از 70 درصد مطالبات مالی بازیکنان به آنها داده شده است.

 محمدحسین نژادفلاح در خصوص شرایط باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: همه چیز به این 4-3 روز بستگی دارد و ما منتظر هستیم تا وزارت ورزش تکلیف باشگاه را روشن کند. قرار است بعد از جلسه امروز به دیدار نصرالله سجادی بروم و باید از وزیر ورزش و سجادی تشکر کنم که برای حل مشکلات پرسپولیس وقت می‌گذارند.

وی ادامه داد: مردم در جریان حل مشکلات باشگاه هستند و مشکل اصلی ما نداشتن پول است اما اجازه دهید که من درباره جزئیات صحبت نکنم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص حل مشکل مالی برانکو و اینکه آیا او به ایران برمی‌گردد یا خیر،‌گفت: برانکو و دستیارانش در این سه چهار ماه پولی از ما نگرفتند و ما حتی نتوانستیم برای آنها بلیت تهیه کنیم و من به برانکو حق می دهم که او به ایران برنگردد.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: گفتن این مسائل سخت است اما واقعیت دارد و ما واقعا روزهای سختی را در پرسپولیس سپری می‌کنیم اما امیدوارم با تدابیری که اندیشیده می‌شود این مشکلات برطرف شود.

وی ادامه داد: برانکو تا حالا ریالی از ما دریافتی نداشته و ما سپاسگزار او هستیم چرا که برخی به دلیل نگرفتن پول اصرار زیادی می‌کنند اما برانکو حتی حرف هم نزد و منتظر باشگاه ماند. ما حتی مبلغی آماده کردیم تا به او بدهیم اما برانکو گفت که این پول را به بازیکنان بدهید آنها راضی شوند.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس درباره پرداخت پول به بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: از وقتی که من به باشگاه آمدم هیچ هفته‌ای نبوده که حقوق بازیکنان پرداخت نشود و به صورت منظم آن را داده‌ایم اما دو ماه قبل از‌ آمدنم پرداختی به بازیکنان نشده اما تا حالا بیش از 70 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده و قرار است در جلسه با نصرالله سجادی نسبت به تعیین تکلیف باشگاه و مسئله اسپانسر اقدام کنیم.

نژادفلاح درباره اینکه نصرالله سجادی گفته او در هر شرایطی در پرسپولیس می‌ماند اما باید برای حل مشکلات فرصت 8-7 روزه بدهد، اظهار داشت: از سجادی سپاسگزارم به خاطر این حرف چرا که این مسئله کار مرا راحت می‌کند چون روزی نیست که در رسانه‌ها برای من جایگزینی نتراشند اما من به این شایعات توجهی نکردم و نمی‌کنم. چون اگر قرار باشد به این حواشی بپردازم از کارم عقب می‌افتم. مهم نیست من تا کی در پرسپولیس بمانم مهم این است تا زمانی که در این باشگاه هستم رضایت هواداران را  جلب کنم.

وی در پایان گفت: ما یک فصل سخت را در پیش داریم چرا که با تیم‌هایی رقابت داریم که پول‌های خوب دارند و بازیکنان باکیفیت جذب می‌کنند و شما دیدید که در لیگ امسال استقلال و پرسپولیس حتی جزء 5 تیم اول هم نبودند و این نشان می‌دهد که فوتبال از انحصار این دو باشگاه درآمده است اما با این همه به تعداد هواداران ما اضافه شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)