پرسپولیس نیوز : محمد حسین نژاد فلاح امروز در حضور احمدرضا عابدزاده، نشستی صمیمی با معاونان، مدیران و کارکنان باشگاه پرسپولیس داشت و در جریان آن ضمن معارفه مدیران و معاونان جدید باشگاه و ابراز خرسندی از حضور احمد رضا عابدزاده، به طرح مسائل مختلف سازمانی، اداری و شرایط تیم پرداخت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، قائم مقام و مسوول اجرایی باشگاه پرسپولیس امروز به اتفاق احمدرضا عابدزاده در سالن کنفرانس باشگاه پرسپولیس، نشستی صمیمی با کارکنان باشگاه داشت.

وی در این نشست گفت: من در هر مجموعه‌ای، بنای کار را بر دوستی و تعامل می‌گذارم مگر اینکه خلافش ثابت شود. من از سال 84 در پرسپولیس بوده‌ام و با مسائل پرسپولیس آشنا هستم. در جریان موارد کلان قرار دارم، البته مسائل ریزتر را نمی‌دانم و قصد هم ندارم درگیر آنها شوم.

باشگاه پرسپولیس در این مدت با تغییرات مدیریتی بسیاری روبرو شده است و قطعا این تحولات کار را برای شما سخت کرده است که هر بار باید با انتظارات و خلق و خوی مدیریتی جدید همرهنگ شوید. حدس می‌زنم این شرایط باید باعث ناهماهنگی‌هایی در کارها شده باشد، هر چند شما با توجه به تجارب و سابقه‌ای که دارید، در بسیاری موارد تلاش کرده‌اید تا کارها به درستی پیش برود.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم سال‌ها به عنوان عضو هیأت مدیره افتخار حضور در خدمت پرسپولیس را داشته‌ام و بعضی عزیزان که سابقه زیادی در باشگاه دارند را به خوبی می‌شناسم. می‌دانم که با وجود رسیدن روزهای پایانی سال هنوز بعضی مطالبات را دریافت نکرده‌اید. در حال حاضر پولی هم در اختیار نیست، البته تلاش‌های زیادی در حال انجام است. تیم‌های پایه هم با مشکلات روبرو بودند. با آنها جلسه داشتیم، شرایط را توضیح دادیم و با همان مرام پهلوانی برخورد کردند.

نژادفلاح سپس خطاب به آشوری از مسوولان بخش مالی باشگاه پرسید، آخرین پرداخت به تیم چه زمانی و چه مقدار بود که وی توضیح داد، آخرین پرداخت حدود یک ماه قبل صورت گرفت و در حد همان حقوق هفتگی بود.

مسوول امور اجرایی باشگاه سپس ادامه داد: با توجه به قراردادهایی که بازیکنان دارند، چنین پرداختی به حساب نمی‌آید. آنها هم مثل شما مشکل داشته‌اند و همه باید تلاش کنیم تا این شرایط بهبود یابد. هر یک از شما در حوزه کاری خود می‌تواند به حل بخشی از مشکلات کمک کند. همه باید با هم و در کنار هم برای سربلندی پرسپولیس کار کنیم، بویژه که در حال حاضر دو بازی بزرگ و حساس در آسیا هم داریم.

نژاد فلاح سپس با اشاره به اینکه مسائل کلان باشگاه را پیگیری خواهد کرد افزود: تلاش می‌کنم مشکلات مورد بحث را با همکاری هم، برطرف کنیم. مسائل دیگر توسط آقای مهندس خلیلی انجام خواهد شد که سوابق بسیاری در امور اجرایی دارند و در هیأت مدیره پرسپولیس و هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال هم بوده‌اند.

وی سپس به معارفه دیگر معاونان و مدیران جدید پرداخت و توضیحاتی درباره مهندس خلیلی، عبدالله تفرشی، حسین قدوسی، پندار خمارلو و حسین خبیری و مسوولیت‌های آنها داد و در ادامه به حضور احمدرضا عابدزاده اشاره کرد و گفت: عابدزاده از مفاخر فوتبال و جامعه ورزش ما است. از حضور او که محبوب دل هواداران است، خوشحالم. از عابدزاده خواستیم ارتباط خود با باشگاه را حفظ کند و خود او باید تصمیم بگیرد کجا می‌تواند کمک کند.

عابدزاده نیز در این جلسه گفت: با توجه به آمد و رفت‌هایی که داشتم، اکثر کارکنان را می‌شناسم، می‌دانم که زحمت زیادی می‌کشند و سختی‌های بسیاری را هم متحمل شده‌اند. من امیدوارم همه اتفاقات در نهایت منجر به سربلندی پرسپولیس شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)