پرسپولیس نیوز: قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: با پرسیدن برخی سؤالات این روز خوب را خراب نکنید و با همین هیجان به خانه‌هایتان بروید.
محمدحسین نژادفلاح پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس برابر لخویا اظهار داشت: از تک‌تک بازیکنان،‌کادر فنی و هواداران عزیز تشکر و قدردانی می‌کنم که در بازی امشب سنگ تمام گذاشتند.و پیش از بازی هم امیدوار بودم که بتوانیم تیم قطری را شکست دهیم.
 
وی اظهار داشت: خیلی خوب بازی کردیم مقابل یکی از ثروتمندترین تیم‌های آسیا قرار گرفتیم و خوشحالم که پیروز شدیم.
 
وی ادامه داد: امیدوارم بازی‌های خوب پرسپولیس ادامه داشته باشد و شب گذشته هم در اردوی پرسپولیس به بازیکنان گفتم اگر مثل بازیکنان صبا و پدیده بازی کنید، می‌توانیم چند گل بزنید.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا برانکو هنوز مدنظر مسئولان پرسپولیس است یا خیر، تصریح کرد: این روز خوب را خراب نکنید و با همین هیجان به خانه‌هایتان بروید.
 
قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در مورد اظهارات خادم مبنی بر اینکه منابع مالی پرسپولیس تامین شده است، گفت:‌ مذاکرات خوبی انجام شده اما هنوز به توافق نهایی نرسیده‌ایم.
 
نژادفلاح در خصوص اینکه آیا به بازیکنان پاداش می‌دهد یا خیر، گفت: بله همین الان برای پرداخت پاداش به رختکن می‌روم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا مذاکره با افشین قطبی صحت دارد یا خیر، عنوان کرد: من از این شایعات بی‌خبر هستم و به ترکیب کادر فنی و سرمربی تیم برنده دست نمی‌زنم و با درخشان ادامه می‌دهیم و همه شایعات را تکذیب می‌کنیم.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)