پرسپولیس نیوز : قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما در اولین مسابقه از لیگ قهرمانان آسیا بازی سختی را با لخویای قطر پیش‌رو دارد و مصمم هستیم تمرکز درخشان برهم نخورد.

نژادفلاح درباره آخرین وضعیت نیمکت پرسپولیس گفت: ما با همه وجود از کادر فنی که حمید درخشان مسئولیت آن را برعهده دارد حمایت خواهیم کرد. اگرچه روز گذشته نتوانستیم صبا را شکست دهیم اما برخلاف نتیجه پایانی بنده از عملکرد بازیکنان و مسائل فنی درون زمین راضی هستم. اینکه گفته می‌شود برانکو امروز سرمربی تیم پرسپولیس خواهد شد صحت ندارد چراکه حمید درخشان با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

وی افزود: طبق جلساتی که داشتیم و با توجه به بازی مهمی که مقابل لخویای قطر که پیش رو داریم مصمم هستیم که با قدرت از درخشان و دستیارانش حمایت کنیم.

نژادفلاح تاکید کرد: بازی با نماینده قطر جنبه کاملا ملی دارد پس ما نباید در آستانه بازی حساس بخواهیم تمرکز درخشان و دستیارانش را به هم بزنیم و با هم‌فکری که با سایر اعضای مدیریت باشگاه داشته‌ایم تصمیم گرفته‌ایم که شرایط را طوری حفظ کنیم تا تمرکز کادر فنی ما به هم نخورد. من خودم برای بازی نفت تهران مقابل الجیش قطر به ورزشگاه رفتم چون معتقدم چنین بازی‌هایی کاملا جنبه ملی دارد. حالا که پرسپولیس بازی دارد پس موظف هستیم که توان مدیریتی‌مان را چند برابر کرده و با حفظ آرامش پرسپولیس به مصاف نماینده قطر برویم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس درباره ادعای یک سایت اماراتی مبنی بر عقد قرارداد دو و نیم میلیارد تومانی با برانکو اظهار داشت: انتشار این چنین خبرهایی طبیعی است چراکه بحث گفت‌وگو با این مربی مطرح بوده اما این رقم صحت ندارد.

نژادفلاح در پاسخ به این سوال که آیا درست است که حمید درخشان با بازیکنان پرسپولیس خداحافظی کرده و صرفا آ‌نها را فعلا تمرین می‌دهد گفت: خیر اصلا چنین موضوعی صحت ندارد همانطور که گفتم آخرین تصمیم اعضای مدیریت باشگاه پرسپولیس این است که با قدرت از درخشان و کادر فنی حمایت کنیم تا پرسپولیس با قدرت به مصاف لخویا برود. من از هواداران همه تیم‌ها حتی علاقمندان استقلال، تراکتور و دیگر تیم‌های مطرح می‌خواهم در کنار هواداران پرسپولیس سه‌شنبه به ورزشگاه بیایند و این تیم را برای پیروزی مقابل نماینده قطر همراهی کنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)