پرسپولیس نیوز: قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: به هواداران اطمینان می‌دهیم سال بعد تیم خوبی را برای قهرمانی می‌بندیم.
هفتم سی‌ام لیگ برتر فوتبال در حالی امروز بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد که در پایان تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر استقلال را شکست داد. محمدحسین نژادفلاح قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در صحبت‌های خود اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم زحمات تک تک بازیکنان عزیزم و کادر فنی بسیار ارزشمندم امروز به بار نشست. در طول فصل شرمنده هواداران شدیم اما امروز در دربی توانستیم با پیروزی دل هواداران را خوشحال کنیم و شرمنده نشدیم و فصل را با خوشحالی تمام کردیم.
 
وی در ادامه افزود: این بازی را به هواداران تبریک می‌گویم به خصوص به آنها که به ورزشگاه نیامدند. امروز صندلی‌های خالی ورزشگاه نشان داد که هواداران از ما ناراحت هستند و آنها حق دارند. البته به هواداران اطمینان می‌دهیم سال بعد تیم خوبی را ببندیم و بازیکنانی که لایق تیم پرسپولیس هستند را جذب می‌کنیم و فصل را برای قهرمانی می‌بندیم.
 
نژادفلاح در پاسخ به این سؤال که آیا شما پیش‌بینی می‌کردید امروز تیم پرسپولیس برنده بازی شود، گفت: شاهد هستید که قبل از آغاز بازی صحبتی نکردم اما بین دو نیمه گفتم که قطعاً برنده می‌شویم. فکر می‌کردیم امروز با گل‌های بیشتری برنده بازی شویم.
 
وی در مورد اینکه آیا پاداشی به بازیکنان پرداخت می‌شود یا نه،‌گفت: بله قطعاً برای آنها پاداشی در نظر داریم.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)