پرسپولیس نیوز :  عضو هیات مدیره پرسپولیس می گوید گزینه پرسپولیسی نسبت به سایر گزینه ها ارجحیت دارد.

 محمد حسین نژاد فلاح، در جمع خبرنگاران پس از جلسه کمیته‌ فنی و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره نتایج این جلسه، اظهار کرد: اول باید از زحمات آقای گل محمدی تشکر کنیم . به هر حال فوتبال است و ایشان آن گونه که هواداران می‌خواستند نتیجه‌ به دست نیاورد. به هر حال سرمربی‌ای را انتخاب خواهیم کرد که پاسخگوی نیاز هواداران باشد. در انتخاب مربی جدید هم بیشتر روی ایرانی و پرسپولیسی بودنش تاکید شده است. اگر نظر من را می‌خواهید من نظرم روی مایلی کهن است، اما برای سایر دوستان احترام قائلم. من هم تنها یک رای دارم. من خودم نظرم روی مربی ایرانی است. اما این را هم بگویم که قطعا مربی ایرانی بر خارجی اولویت دارد.

او در پایان افزود: نظرات هیات مدیره متفاوت است. اما اگر سرمربی پرسپولیسی باشد، به نظرم اولویت‌مندتر است. دو آیتم برای سرمربیگری پرسپولیس مهم است؛ یکی مدیریت تیم و دوم این که بار فنی بالایی داشته باشد و چه بهتر که خودش پرسپولیسی باشد.

 

پس از جلسه صبح امروز باکمیته پیشکسوتان، اعضای هیات مدیره باید جلسه‌ای با خود داشته باشد تا حرف‌های یکدیگر را بشنود.از یحیی گل‌محمدی تشکر می‌کنم که زحمت زیادی برای پرسپولیس کشید اما فوتبال نتیجه‌گراست و پرسپولیس جایی است که باید بزرگان روی کار بیایند به همین دلیل نظر همه به سرمربی جدید ختم شد و اینکه ایرانی و پرسپولیسی باشد.

وی افزود: از نظر من محمد مایلی‌کهن سرمربی پرسپولیس است اما من تنها یک رای دارم. ضمن اینکه تمام آرا برای انتخاب سرمربی پرسپولیس بین مایلی‌کهن و ابراهیم‌زاده مساوی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)