مرجع خبری پرسپولیس : نژاد فلاح : وعده کرانچار نزدیک به تحقق است/ سعیدلو می تواند ورزش را متحول کند

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با ابراز رضایت از روند رو به رشد این تیم در لیگ برتر گفت: وعده ای که زلاتکو کرانچار در ابتدای فصل داده بود، نزدیک به محقق شدن است.

محمدحسین نژاد فلاح با ابراز رضایت از عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در هفته های ابتدایی لیگ برتر گفت: همانگونه که انتظار می رفت وضعیت فنی تیم روز به روز بهتر می شود و بازیکنان تیم رفته رفته به شرایط دلخواه و یک تیم مدعی و منسجم تبدیل خواهند شد.

وی ادامه داد: مسئله ای که آقای کرانچار هم روزهای اول به آن اشاره داشت و خواستار فرصت 4،5 هفته ای شده بود تا بتواند تیم دلخواه و مدعی را روانه مسابقات کند که به نظر می رسد وعده او در حال تحقق است.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر بحث مالی و عدم پرداخت مطالبات برخی بازیکنان تیم مشکلاتی را برای باشگاه به وجود آورده است که امیدوارم مدیرعامل محترم باشگاه با رایزنی و پیگیری مستمر بتواند مشکل مالی را حل کند. البته آنطور که اطلاع دارم جذب اسپانسر مورد نظر مدیرعامل منوط به موافقت و تایید رئیس مجمع و رئیس سازمان تربیت بدنی می باشد که با توجه به تغییرات صورت گرفته این مسئله تا حدودی به تاخیر افتاده است.

محمدحسین نژاد فلاح در مورد حضور علی سعیدلو در سازمان تربیت بدنی گفت:

 معتقدم آقای سعیدلو یکی از قوی ترین مدیران دولت محسوب می شود. بنده از نزدیک شاهد توانمندی و توانایی های ایشان در امور اجرایی بوده ام. به همین خاطر نه تنها من بلکه بسیاری از همکاران ومدیران به این مسئله واقف هستند که دکتر سعیدلو یکی از قوی ترین مدیران دولت محسوب می شود. جدیت در کارها، پیگیر بودن و تلاش شبانه روزی و استفاده از مدیران متخصص و کاربلد در زیرمجموعه، از خصیصه های بارز سعیدلو است که در کنار توانمندی ایشان از وی به عنوان یک مدیر موفق یاد می کنند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: حضور سعیدلو در رأس هیئت مدیره پرسپولیس توام بود با تحولات ساختاری و فنی باشگاه پرسپولیس و نشان از شناخت خوب سعید لو و علاقه مندی ایشان به ورزش داشت. با توجه به شناختی که از خصوصیات مدیریتی سعیدلو دارم اطمینان دارم با حضور وی سازمان تربیت بدنی و ورزش کشور تحولات مثبت و رو به رشدی را شاهد خواهد بود.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: البته در این راه باید دلسوزان ورزش و مدیران متخصص همدل و همراه رئیس جدید سازمان را یاری کنند تا ان شاءالله شاهد موفقیت های ورزش کشور و ورزشکاران عزیزمان در میادین بین المللی و داخلی باشیم.

نژادفلاح درپایان گفـت: اعتقاد به استفاده از مدیران متخصص و با دانش در ورزش و بهره گیری از تجربیات متخصصین مسئله مهمی است که سعیدلو در اظهاراتش به آن اشاره داشته است و این موضوع یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت در هر سازمانی می باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)