خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی پرتغالی حتی اسیر نام بلند و پرآوازه استفان آپیا هم نشد و هافبک سابق یوونتوس را پوشیدن پیراهن تیمش منع کرد.

در هفته ای که گذشت مانوئل ژوزه 2 بازیکن خارجی اسم و رسم دار را از تمرینات تیمش دیپورت کرد تا نشان دهد بر خلاف بسیاری از مربیان خارجی سال های گذشته پرسپولیس ، برای منافع شخصی به ایران نیامده و به جای مذاکرات پنهانی با مدیر برنامه های بازیکنان خارجی و رسیدن به سودهای کلان مالی ، نفراتی را جذب می کند که با تاکتیک تیمش همخوانی داشته باشند.

 

در سال های گذشته بازیکنان درجه چندم خارجی از طریق دلالی به پرسپولیس سرازیر شدند که از میان آن ها می توان به سامبو جوچی، ساشا ایلیچ، نیکولوفسکی، وسلی برازیلیا، دی کارمو و … اشاره کرد. در این میان اگر از نام روبرت ساها (دفاع چپ سرخ ها در لیگ ششم) و ایمون زاید بگذریم کمتر بازیکن خارجی مستقیما از سوی باشگاه پرسپولیس جذب شد و عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است.

 

با این حال مانوئل ژوزه بر خلاف بسیاری از مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران حتی اسیر نام و آوازه استفان آپیا هم نمی شود و به دنبال جذب بازیکنی است که با تاکتیک تیمش همخوانی داشته باشد. در حقیقت ممکن است ژوزه بی عیب و نقص نباشد اما در مربیگری اصولی دارد که حاضر نیست برای منافع شخصی آن ها را زیر پا بگذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)