مرجع خبری پرسپولیس : مردم نگران در بيمارستان كسري براي شفاي حجازي دست به دعا برداشته‌اند.

 

شايعه درگذشت ناصر حجازي در برخي سايت هاي خبري سبب شد شمار زيادي از علاقه‌مندان حجازي براي جويا شدن صحت و سقم اين خبر راهي بيمارستان كسري شوند. افرادي كه در محوطه بيمارستان كسري حضور داشتند از اينكه سايت هاي خبري خبر غير موثق درگذشت اسطوره فوتبال ايران را منتشر كردند، ناراحت بودند.

با اين حال هم اكنون بيش از 200 نفر اكنون در مقابل بيمارستان كسري با حالتي نگران منتظر شنيدن آخرين خبر از وضعيت حجازي هستند. براي دقايقي سعيد رمضاني داماد حجازي براي كساني كه مدام از وضعيت حجازي سوال مي پرسيدند، آخرين وضعيت حال او را توضيح داد.

ماموران راهنمايي و رانندگي هم براي كنترل جمعيت اقداماتي موثري را انجام دادند.

داود عابدي خبرنگار شبكه خبر براي اينكه اين جمعيت و شماري زيادي از علاقه مندان به حجازي را از نگراني برهاند، با تماس تلفني آخرين وضعيت حجازي را تشريح كرد تا مردم با صداي صلوات از نگراني در بيايند.

با اين وجود افراد حاضر در بيمارستان كسري همچنان نگران هستند و حتي فكر مي كنند كه ممكن است حال حجازي بدتر از اين باشد و مسئولان بيمارستان نمي خواهند اين خبر را اعلام كنند.

نكته جالب اين است كه همسر ناصر حجازي و دختر و داماد او هم در بين جمعيت حضور دارند و مدام با طبقه اي كه ناصر حجازي در آن بستري است در ارتباط است و گريه مي كنند.

بين مردم كتاب هاي دعا پخش و براي بهبود وضعيت حجازي دعاي دسته جمعي خوانده شد. ضمن اين كه اكثر حاضرين در حال گريه هستند.

در حالي كه همه چشم انتظار بودند تا خبري تازه از حجازي بشنوند، محمود خوردبين سرپرست پرسپوليس كه به ملاقات حجازي رفته بود به طبقه پايين آمد. چشمان گريان او نشان از وضعيت حجازي داشت.

دعاي توسل يكي از دعاهايي بود كه براي بهبود حجازي در محوطه بيمارستان خوانده شد. خانواده حجازي درحالي كه به شدت گريه مي كردند مردم را در خواندان اين دعا همراهي كردند. البته وضعيت مردم نيز كمتر از خانواده حجازي نبود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)