پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی مقابل سپاهان باید ۵ گل به این تیم اصفهانی می‌زدیم.

نیلسون کوریا   در مورد بازی با سپاهان و برتری دو بر صفر مقابل تیم اصفهانی اظهار داشت: خوشبختانه پس از ناکامی تلخی که مقابل فولاد به دست آوردیم در بازی با سپاهان که شاید برای ما حکم مرگ و زندگی داشت خیلی خوب توانستیم به خودمان بیاییم و به نظرم اگر دقت می‌کردیم باید با 5 گل سپاهان را شکست می‌دادیم.

وی افزود: خودتان دیدید ما چقدر موقعیت در ضد حملات و در طول بازی مقابل دروازه حریف داشتیم. به نظرم در این دو سالی که من به پرسپولیس آمده‌ام این بهترین بازی بود که از پرسپولیس دیدم.

نیلسون تاکید کرد: به نظر من ما هیچ وقت اینقدر خوب و هماهنگ بازی نکرده بودیم آن هم مقابل سپاهان قدرتمند که خودش یک مدعی است. به نظرم با این بازی ما دوباره به شرایط ایده‌آل برگشتیم اما باز هم حسرت بازی فولاد را می‌خوریم.

دروازه بان قرمزپوشان در پاسخ به سؤالی که آیا با این وضعیت قهرمان می‌شوید یا خیر گفت: اگر مصاحبه‌های قبلی مرا قبل از بازی با سپاهان مرور کنید متوجه خواهید شد که من می‌خواستم با حرف‌هایم به تیم یک امید بدهم و نخواستم بچه‌ها روحیه خود را از بین ببرند. راستش را بخواهید تا قبل از این بازی شانس ما برای قهرمانی خیلی کمرنگ بود اما با این بردی که آوردیم دوران افت‌مان تمام شد و دوباره برگشتیم.

نیلسون خاطر نشان کرد:این را جدی می‌گویم، ما الان شانس اول قهرمانی هستیم. همه چیز دست خودمان است و دیگر منتظر نتایج تیم‌های دیگر نیستیم. مطمئن باشید 5 بازی که در پیش داریم برایمان حکم فینال را دارند و ما می‌توانیم با گرفتن امتیازها دوباره به صدر جدول برگردیم و حتی قهرمان شویم. با خیال راحت می‌گویم همه چیز دست خودمان است و چشم مان به دست دیگران نیست تا روز آخر چه اتفاقی بیفتد تا ما قهرمان شویم. راحت می‌توانیم به حریف‌مان برسیم و به نظر من اصلا در لیگ برتر قوی‌تر از سپاهان تیم نداریم که بخواهد جلوی ما مشکل‌ساز شود. حریفان بعدی ما قطعا قوی‌تر از سپاهان نیستند و ما باید با تمرکز بالا به مصاف تیم‌های بعدی برویم. ما اگر بخواهیم قهرمان شویم به نظرم کارمان خیلی راحت‌تر از گذشته شده است.

وی در پایان در مورد مشکلات مالی نیز گفت: من ماشینی از باشگاه نگرفته‌ام که بخواهم مشکل سند و این حرف‌ها را بزنم ولی امسال شرایط مالی کمی مرا اذیت کرد. پارسال همه چیز به موقع بود و من هم باید خرج خانواده‌ام را بدهم. من از مدیرعامل جدید درخواست می‌کنم در این 5 هفته مشکل بچه‌ها را حل کند تا آنها بتوانند با خیال راحت کار خود را ادامه دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)