پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم پرسپولیس گفت: در آسیا همه کریمی را می‌شناسند و تجربیات او می‌تواند به کمک فوتبال ایران بیاید.

نیلسون کوریا جونیور  در مورد پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم برای دومین هفته متوالی 3 امتیاز را کسب کنیم. حریف تیم خوبی بود اما ما توانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و نتیجه بگیریم.

وی در خصوص ارتباط دوستانه‌ای که با سوشا مکانی در جریان بازی با استقلال خوزستان داشته، گفت: برای هزارمین بار می‌گویم که هیچ مشکلی با هم نداریم. من و سوشا در خارج از زمین هم با هم دوست هستیم. طبیعی است که هر دو نفر ما دوست داریم برای پرسپولیس بازی کنیم اما هر هفته یک نفر از ما می‌توانیم به میدان برویم.

دروازه‌بان پرسپولیس ادامه داد: باید به هم کمک کنیم نه اینکه روحیه همدیگر را خراب کنیم. در قرارداد ما نیست که حتماً باید بازی کنیم. ما تا آخر فصل با باشگاه قرارداد داریم و باید به آن پایبند باشیم. هر کدام در تمرین بهتر باشیم درخشان به او بازی می‌دهد.

نیلسون خاطرنشان کرد: طبیعی است که دوست دارم بازی کنم اما هرچه مربیان تصمیم بگیرند آن کار را انجام می‌دهم. اعتراض یک نفر نباید شرایط تیم را خراب کند. من هیچ وقت اردوی پرسپولیس را ترک نکرده  و قهر هم نکردم. در تمام این روزها به صورت کاملاً حرفه‌ای به تمرین پرداختم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد گلی که سوشا مکانی مقابل استقلال خوزستان دریافت کرد، گفت: این اتفاقی است که امکان دارد برای هر دروازه‌بانی رخ دهد. سوشا بعد از گل چند موقعیت مسلم را از حریف گرفت.

نیلسون درباره حضور علی کریمی در تیم ملی به عنوان مربی، به تسنیم گفت: خیلی خوب شد که کریمی به تیم ملی رفت،‌ این یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران است. در آسیا همه کریمی را می شناسند که این مسئله می‌تواند به نفع تیم ایران باشد. تجربیات کریمی می‌تواند به کمک فوتبال ایران بیاید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)