پرسپولیس نیوز :‌ با گل عجیبی که سوشا مکانی دریافت کرد، پرسپولیس نتوانست از سد گسترش فولاد بگذرد و بازی مساوی شد اما باز هم نیلسونِ نیمکت نشین مورد تشویق قرار گرفت.

نیلسون با این وجود اعتقاد دارد دلیل پسرفت پرسپولیس، عدم وجود بازیکنان باتجربه در این تیم است. خودتان مصاحبه اش را بخوانید تا متوجه نظراتش شوید: 
 
*چرا هر اتفاقی که می افتد باز هم تو را تشویق می کنند؟
هواداران می دانند که من همیشه باتعصب و تمرکز به موفقیت پرسپولیس فکر کرده ام و چه در زمین بازی یا روی نیمکت برای پرسپولیس حاشیه ای درست نکردم. فکر می کنم دیگر به همه ثابت شده که محبوب هستم و تشویق می شوم. 
*اما به نظر می رسد تشویق تو برای کوبیدن سوشا مکانی است.
نه من این را قبول ندارم چون سوشا بازیکن خوبی است و تخصص بزرگی در کارش دارد. او نیز باتعصب بازی می کند اما باز هم می گویم من به خاطر محبوبیتم تشویق می شوم نه عملکرد سوشا. 
*نظرت در مورد گلی که سوشا خورد چیست؟
این یکی ازاتفاقات فوتبال است. در پست ما پیش می آید. بزرگ ترین دروازه بان ها هم گل های بد دریافت کرده اند. من امیدوارم سوشا این ماجرا را هرچه زودتر فراموش کند. 
*با او بعد از بازی صحبتی نکردی؟
رابطه ما معمولی است. چه صحبتی باید می کردیم؟ به او خسته نباشید گفتم و رفتم داخل رختکن. او هم گفت: OK. باور کنید وقتی سوشا گل خورد من از همه ناراحت تر بودم.
 
 
*چرا پرسپولیس به این حال و روز افتاده که این قدر ساده امتیاز از دست می دهد؟
ما به خوبی بازی را شروع کرده بودیم اما به اشتباه بازیکنان به تساوی رسیدیم. مثلا اگر پنالتی نمی دادیم، گل بد نمی خوردیم، پنالتی از دست نمی دادیم، بعد از برتری با دو گل باز هم حمله می کردیم، سه امتیاز را می گرفتیم. شاید بهتر بود بازی را می بستیم و سه امتیاز را می گرفتیم ولی به هر حال اتفاقی است که رخ داده. البته قبل از دربی، همیشه بازی های مان این طور می شود چون بازیکنان نمی خواهند دربی را از دست بدهندو تمرکزشان به آن بازی است. 
*این برای یک تیم حرفه ای خوب است یا بد؟
خیلی بد! 
*پس چاره چیست؟
پرسپولیس نیاز به تقویت دارد. ما حداقل 4، 5 بازیکن نیاز داریم که در پست های مختلف بتوانند به ما کمک کنند. تیم نیاز به تقویت دارد، با حرف زدن هم چیزی عوض نخواهد شد. پرسپولیس با این وضعیت شرایطش بدتر می شود. گل هایی که می خوریم فقط به خاطر ضعف گلرها نیست. مردم این مسائل را بهتر می دانند. 
*حالا که سوشا دچار اشتباه شده، برای حضور در دربی شانس تو بیشتر شد؟
من به سوشا کاری ندارم و اصلا نمی خواهم در مورد عملکرد همبازیم صحبت کنم اما کمی منطقی باشید؛ حضور در دربی حق من است. در سه فصل گذشته من 4 بار در دربی به میدان رفته ام و هرگز گل نخوردم. عملکرد و کارنامه ام کاملا مشخص است. در ضمن تجربه حضور در مهم ترین لیگ های دنیا یعنی برزیل و پرتغال را دارم و در دربی های زیادی به میدان رفتم. 
*یعنی برای سوشا مکانی شانسی قائل نیستی؟
همان طور که گفتم شرایط سوشا به من ارتباطی ندارد و فقط در مورد خودم حرف می زنم. در نهایت اینکه انتخاب گلر برای دربی برعهده سرمربی تیم است.
 
 
*گفته می شود با نادر باقری مربی گلرهای تیم هم به مشکل برخورده ای؟
در این مورد نمی خواهم حرفی بزنم چون قرار شد مدیربرنامه هایم جواب نادر باقری را بدهد. 
*ماجرای اعتراض بازیکنان به مربیان هم یک حاشیه بزرگ برای پرسپولیس شده. فکر می کنی این قضیه چطور باید جمع شود؟
اگر بازیکنی اعتراض می کند، به خاطر عدم نتیجه گیری تیم است. دقت کنید که چه زمان هایی بازیکنان دست به اعتراض می زنند، به عقیده من اگر پرسپولیس یک روانشناس خوب داشت، این مشکلات به وجود نمی آمد. 
*فصل قبل هیچ کس فکر نمی کرد پرسپولیس به قهرمانی برسد اما تو مدام این را می گفتی و در نهایت نایب قهرمان شدید. در این فصل چه فکری می کنی؟ 
من می گویم پرسپولیس با بحران بازیکن مواجه است. ما کمبود بازیکن داریم و کادرفنی تیم مجبور شده به بازیکنان کم تجربه بازی بدهد. بازیکن کم تجربه وقتی اشتباه می کند، عصبی می شود و همین مساله به تیم ضربه می زند. پرسپولیس پر از بازیکنان کم تجربه است در حالی که ما برای موفقیت فقط بازیکن باتجربه می خواهیم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)