پرسپولیس نیوز :دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس گفت: گروه برزیل در جام جهانی نه سخت است و نه ساده و این تیم می‌تواند از گروهش صعود کند.

نیلسون کوریا جونیور در واکنش به قرعه‌کشی جام جهانی و همگروهی برزیل با کامرون، کرواسی و مکزیک، عنوان کرد: فکر می‌کنم برزیل در گروه خوبی قرار دارد، این گروه نه سخت است و نه ساده. برزیل می‌تواند به مرحله بعد صعود کند.

وی در خصوص قرعه ایران در جام جهانی 2014 برزیل تاکید کرد: بازی با آرژانتین این مزیت را دارد که همه دنیا بازیکنان ایران را می‌بینند و بازیکنان هم مقابل یک تیم بزرگ بازی می‌کنند.

دروازه‌بان پرسپولیس با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ایران شانس صعود از گروه خود را دارد، تصریح کرد: اگر ایران بتواند بوسنی را شکست دهد و مقابل نیجریه هم امتیاز کسب کند می‌تواند در مرحله حذفی جام جهانی حضور پیدا کند.

نیلسون درباره مصدومیتش در بازی روز گذشته پرسپولیس و ذوب‌آهن گفت: در یک صحنه آرنج بازیکن حریف به پهلوی من خورد که باعث شد دچار درد شدید شوم. البته باید بگویم که از ناحیه کتف مصدوم نشدم.

وی در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز حساس بازی با ذوب‌آهن را به دست بیاوریم. امیدوارم این روند در باز‌های آینده هم ادامه دار باشد تا بتوانیم دوباره به صدر جدول برگردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)