پرسپولیس نیوز : دروزاه بان پرسپولیس در اظهارنظری مدعی شد، ۴ عدد اوست نه استقلالی ها!

حضور همزمان نيلسون برزيلي و سيدمهدي رحمتي در نمایشگاه مطبوعات باعث شد كري ميان هواداران استقلال و پرسپوليس بالا بگيرد. نيلسون و رحمتي برخورد صميمانه‌اي با هم داشتند و رفتارهاي‌شان به‌شدت دوستانه بود. رحمتي كه انگار يك دوره با نيلسون همسايه بود، سراغ خانه جديد دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس را گرفت و او هم جواب داد از حوالي خانه رحمتي به منطقه ديگري رفته است.

 

اما بخش جالب حضور همزمان نيلسون و رحمتي، جدا از برخورد دوستانه اين دو دروازه‌بان با هم، شوخي‌هاي‌شان با هواداران استقلال و پرسپوليس بود. وقتي استقلالي‌ها سر به سر نيلسون مي‌گذاشتند و به او عدد ۴ نشان مي‌دادند، نيلسون با لهجه خاص و لحن جالب خود جواب مي‌داد: «فقط ۶تايي‌ها»… نيلسون كه با رفيق برزيلي‌اش آمده بود، به شوخي مي‌گفت: «اين آدم‌ها دارند من را تشويق مي‌كنند، عدد ۴، عدد من است نه استقلالي‌ها چون ۴ دربي پشت سر هم مقابل استقلال گل نخوردم.» نيلسون همچنين وقتي يكي از او پرسيد فكر مي‌كني در دربي درون دروازه پرسپوليس باشي؟! گفت: «اميدوارم باشم ولي اگر نباشم يك تصميم جديد مي‌گيرم.» نيلسون يكي از محبوب‌ترين چهره‌هايي بود كه به نمايشگاه آمد و حضورش هيجان‌انگيز بود. درست مثل مهدي رحمتي كه استقلالي‌ها تشويقش كردند و پرسپوليسي‌ها سر به سرش گذاشتند.

رحمتي: شيرين عسلم تو خوبــي!
رحمتي ساعتي كه در غرفه خبرورزشي بود، مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفت. او وقتي در جمع حاضران با دوقلوهاي استقلال و پرسپوليس روبه‌رو شد، به آنها گفت شما چه دوقلوهاي جالبي هستيد كه يكي قرمز است و ديگري آبي؟! شما با هم دعوا نمي‌كنيد؟! البته بعداً كاشف به عمل آمد كه هر دو استقلالي هستند و يكي از آنها فقط براي تنوع تيپ قرمز زده است. در اين ميان يكي از هواداران پرسپوليس بالاي ۱۰ بار به رحمتي گفت شيش‌تايي‌ها كه بالاخره صداي رحمتي درآمد و جواب داد: «شيرين عسلم به خدا شنيدم، اصلاً تو خوبي، من بلد نيستم كري بخونم!»

شوخي رحمتي با نيلسون
تو هر روز پررنگ​تر مي‌شوي، من خوش‌​تيپ‌تر …
برخورد گرم و صميمانه اين دو دروازه‌بان تمامي حاضران را تحت تأثير قرار داد و آنها از اين كه اين دو يكديگر را در آغوش گرفته، تعجب كردند! مهدي رحمتي كه با زبان انگليسي با نيلسون حرف مي‌زد، به شوخي گفت: نيلسون تو هر روز پررنگ​تر مي‌شوي و من هر روز خوش‌تيپ‌تر… نيلسون نيز در جواب گفت: مطمئن باش ديگر از اين تيره​تر نمي‌شوم!

دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس بعد به رحمتي پيشنهاد انداختن عكس يادگاري دو نفره را داد و از او درباره شرايطش در پيكان پرسيد و گفت: شنيده‌ام عملكرد بسيار خوبي در اين تيم داري و در هر بازي موقعيت‌هاي زيادي را از حريفان مي‌گيري! رحمتي ضمن ارائه توضيح درباره شرايطش در پيكان از نيمكت‌نشيني نيلسون در بازي‌هاي اخير پرسيد و او با خنده گفت: همه چيز درست مي‌شود.

هواداران استقلال خطاب به نيلسون :
اميدواريم در دربي سوشا دروازه‌بان باشد!
نيلسون دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس محبوبيت زيادي بين هواداران اين تيم دارد. او در اين مدت كه ساكن ايران است و پيراهن قرمزپوشان پايتخت را پوشيده، توانسته خودش را در دل هواداران پرسپوليس جا دهد. نيلسون در بين استقلالي‌ها نيز فوتباليست محبوبي است و آنها به وي علاقه دارند. ديروز و در نمايشگاه مطبوعات طرفداران استقلال با ديدن اين دروازه‌بان واكنش‌هاي جالبي از خود نشان مي‌دادند. بسياري از آنها خطاب به او درباره دربي مي‌پرسيدند و وقتي عدد ۴ را نشانش مي‌دادند وي به سرعت عدد ۶ را نشان مي‌داد. جالب است بدانيد وقتي استقلالي‌ها به نيلسون مي‌گفتند اميدواريم در روز دوم آذر نيمكت‌نشين باشي و سوشا مكاني درون دروازه قرار بگيرد مي‌خنديد و مي‌گفت هر چه درخشان تصميم بگيرد…

رحمتي: مرتضي دوست‌داشتني بود
سيدمهدي رحمتي در نمایشگاه مطبوعات بود كه خبر درگذشت پاشايي را شنيد. اين خبر به حدي سيدمهدي را ناراحت كرد كه او به​هم ريخت و ديگر حال و حوصله حرف زدن هم نداشت. رحمتي در این مورد گفت: اين اواخر به عيادتش رفتم و قبلاً هم چند بار در كنسرت او همراه خانواده‌ام شركت كرده بودم. يك موجود دوست‌داشتني بود و حيف شد ديگر در جمع ما نيست. خدا رحمتش كند. كاش هنوز بود و باز هم براي ما مي‌خواند.

چراغ سبز رحمتي به استقلالي‌ها
 اگرچه استقبال از دروازه‌بان پرسپوليس كم نبود اما هواداران از رحمتي بيشتر سؤال مي‌پرسيدند و يكي از سؤال‌هاي تكراري بازديدكنندگان از رحمتي، احتمال بازگشت اين دروازه‌بان به استقلال بود كه سيدمهدي رحمتي در جواب اين گروه مي‌گفت؛ ان‌شا‌ء‌ا…، اگر خدا بخواهد برمي‌گردم. همين جواب كوتاه و اميدواركننده باعث شده بود هواداران استقلال از احتمال پيوستن رحمتي به استقلال سخن بگويند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)