پنجشنبه 20 فروردین(19:04) 

نیکبخت: امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ حمایت هواداران در این پیروزی تاثیرگذار بود

مرجع خبری پرسپولیس: هافبك گل زن تيم فوتبال پرسپولیس گفت: با گلي كه وارد دروازه الغرافه قطر كردم، جواب خوبي به منتقدانم دادم.
                    
عليرضا واحدي نيكبخت افزود: بازي بسيار خوبي در مقابل الغرافه برگزار كرديم و موفق شديم با يك نتيجه پرگل از زمين مسابقه خارج شويم. بيشتر بازيكنان ما تجربه بازي هاي بين المللي را دارند و به همين دليل در رقابت هاي آسيايي خوب ظاهر مي شوند.

وي تصريح كرد: در بازي هاي ليگ از شانس كمي براي كسب سهميه آسيايي برخوردار هستيم و شايد با بي انگيزگي بازي هاي خود را دنبال مي كنيم و منتظر اتمام ليگ هسيتم.

وي در مورد احتمال دعوتش به تيم ملي گفت: خوشحالم كه در مقابل ديدگان مايلي كهن و دستيارانش بازي خوبي انجام دادم و اميدوارم در صورت دعوت به تيم ملي تمام تلاشم را به كار گيرم اين آرزوي هر ورزشکار است که براي تيم ملي خود مفيد باشد.

واحدي نيكبخت در مورد مصدوميت پاي چپش كه در بازي با الغرافه ايجاد شد گفت: در نيمه نخست بازي بازيكنان حريف ناخواسته ضربه اي به زير زانوي پاي چپم وارد كرد كه فكر نمي كنم اين مصدوميت جدي باشد.

 
نيکبخت افزود: در مقابله با الغرافه بازي مناسبي را انجام داديم و در واقع توپ و ميدان کامل در دست پرسپوليس بود و البته حمايت تماشاگران در اين پيروزي بسيار تأثير گذار بود و از اينکه توانستيم آنها را شاد کنيم بسيار راضي هستيم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)