شنبه 15 فروردین(20:02) 

مرجع خبری پرسپولیس: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: دلیل تفاوت بازی های پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را باید از کادر فنی پرسپولیس بپرسید.

علیرضا نیکبخت واحدی عنوان کرد: در دیدار مقابل صبا در خط دفاع بسیار پر اشتباه ظاهر شدیم و البته در امر گل زنی نیز بسیار بی دقت ظاهر شدیم و به راحتی موقعیت های خودمان را از دست دادیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در آسیا نتایج خوبی را کسب کنیم و همچنان یکی از شانس های صعود باشیم. هنوز نمی دانم چرا در لیگ برتر این طور نتیجه می گیریم ولی در آسیا بسیار خوب نتیجه می گیریم، فکر می کنم این موضوع را باید از کادر فنی بپرسید.

نیکبخت خاطرنشان کرد: نباید درتهران امتیاز از دست بدهیم چون امتیاز از دست دادن آن هم در تهران به هیچ عنوان قابل بخشش نیست و باید مراقب باشیم.

هافبک پرسپولیس درباره نتایج تیم ملی گفت: نمی دانم چرا خیلی ها فکر می کنند که من از شکست تیم ملی خوشحال شدم. من هم یک ایرانی هستم و برای صعود تیم ملی به جام جهانی لحظه شماری می کنم.

وی گفت: امیدوارم سرمربی بعدی تیم ملی نیز سریعتر انتخاب شود و برای صعود تیم ملی به جام جهانی نیز تمام تلاش خود را انجام دهد. بیشتر از این دوست ندارم درباره تیم ملی حرف بزنم چون در حال حاضر به صلاح نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)