سه شنبه 13 اسفند(09:53)

مرجع خبری پرسپولیس :  علیرضا واحدی نیکبخت در بازی پرسپولیس برابر سپاهان عملکرد خوبی داشت و وینگادا هم از بازی او رضایت داشت تا به بازیهای آینده امیدوار باشد و از موفقیت در آسیا صحبت کند. شماره ده قرمزها البته هنوز طلسم گلزنی اش را نشکسته با این حال از گلزنی در جام حذفی و قهرمانی قرمزها در این جام صحبت می کند.
pnnc:  با سپاهان هم که مساوی کردید.
ما می توانستیم این بازی را به راحتی ببریم ولی متاسفانه داور بازی خوب سوت نزد تا در نهایت بازی با مساوی به پایان برسد، تیم ما در طول 90 دقیقه بهتر از سپاهان کار کرد و در یک صحنه پنالتی ما نادیده گرفته شد تا سه امتیاز را کسب نکنیم.


pnnc: اما با این مساوی جایگاه سومی هم به خطر افتاد.
ما از اینجایی که هستیم تکان نمی خوریم تا سال بعد هم آسیایی شویم البته استقلالیها هم زیاد از صدرنشینی خوشحال نباشند چون نمی توانند مثل ما به راحتی قهرمان شوند و وقتی که در آسیا قهرمان شویم هم کسی به اول شدن احتمالی آنها اهمیت نمی دهد پس هوادارانمان هم نباید ناراحت باشند.

pnnc:  واقعا فکر می کنی پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا را دارد؟
ما هنوز هم بهترین تیم ایران هستیم و اگر تا امروز هم نتیجه لازم را نگرفتیم بیشتر به خاطر بدشانسی بوده و ربطی به قدرت تیمهای دیگر ندارد ولی انگیزه ما برای موفقیت در آسیا بیشتر است و هیچ ترسی از حریفان نداریم، اگر امسال قرار باشد تیمی از ایران در این جام قهرمان شود، پرسپولیس است.
pnnc: چرا این نظر را داری؟
به خاطر اینکه بهترین ستارههای ایران عضو تیم ما هستند و با تجربه ای که داریم در آسیا به راحتی موفق خواهیم بود.
pnnc: شرایط خودت چطور پیش می رود؟
مدتی است افت کردم و شرایط چندان خوبی ندارم با این حال فکر می کنم برابر سپاهان چندان بد نبودم به طوری که وینگادا از عملکردم راضی بود و این باعث شد روحیه ام نسبت به گذشته بهتر شود و در دیدارهای آینده گلزنی را هم آغاز کنم.چ
pnnc: اوضاع با وینگادا بهتر شده؟
وینگادا مربی خوبی است و فکر می کنم اگر فرصت داشته باشد تیم ما به موفقیت برساند و قدرت واقعی پرسپولیس را به همه نشان دهد.
pnnc:  بازی با مقاومت را چطور می بینی؟
ما در این بازی باید سه امتیاز را کسب کنیم تا در جایگاه سوم باقی بمانیم و در دیدارهای آینده هم به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم البته آنها تیم خوب و جوانی هستند و نباید اجازه هیچ گونه کاری را به این تیم بدهیم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)