مرجع خبری پرسپولیس : هادى نوروزى، مهاجم سرخ پوشان قبل از سفر به ارمنستان همراه با تيم ملى طى گفت وگويى به سوالات مطروحه پاسخ داد. با ما همراه باشيد:


• اول از همه از اوضاع و احوال تيم ملى برايمان صحبت مى كنى؟
– خدا را شكر شرايطمان خوب است و ۲ جلسه تمرين خوب قبل از سفر به ارمنستان در برنامه داشتيم كه بيشتر براى مرور برنامه ها و تاكتيك هاى مورد نظر كادرفنى بود. به هر حال گنجانده شدن اين بازى دوستانه در برنامه تيم ملى علت اصلى برگزارى اين اردو بود تا بتوانيم از اين فرصت براى هماهنگى بيشتر در بازى هاى رسمى استفاده كنيم.


• با توجه به شناختى كه از شرايط تيم ملى دارى، فكر مى كنى اين تيم بتواند در بازى هاى رسمى موفق ظاهر شود؟

– تيم ملى ما پتانسيل فنى خوبى دارد و اكثر نفرات حاضر در چند اردوى اخير نشان داده اند كه استحقاق حضور در تيم ملى را دارا هستند. به هر صورت آنچه اين روزها براى تيم ملى نياز مبرم به شمار مى رود حفظ آرامش تيم و حمايت مردم، رسانه ها و مطبوعات است تا تيم در فضايى آرام و بدون تنش كار خود را ادامه دهد و بتوانيم در بازى هاى رسمى كه پيش روى داريم، موفق عمل كنيم.

 

 


 


• مساله اى كه اين روزها سوژه اصلى به حساب مى آيد، تعطيلى ليگ در كوران مسابقات است. مساله اى كه شايد به ضرر باشگاه ها باشد.

– به هر حال تيم ملى متعلق به همه مردم ايران است و همه ما وظيفه داريم در هر كسوت و شرايطى كه هستيم به تيم ملى كشورمان كمك كنيم تا بدين ترتيب سهمى در موفقيت آن داشته باشيم. البته يادآورى مى كنم كه دورى بازيكنان تيم ها به خصوص تيمى مثل پرسپوليس كه جزو مدعيان اصلى ليگ به شمار مى رود در عملكرد تيم بى تأثير نيست اما با توجه به تجربه بالاى بازيكنان و شناخت خوبى كه اين نفرات دارند و حضور على آقا به نظر من مشكل خاصى براى پرسپوليس در ادامه راه پيش نخواهد آمد.


• خب. از اين مساله كه بگذريم، مى خواهم كمى در مورد شرايط پرسپوليس بگويى.
– ما در مقابل سايپا بازى خوبى را به نمايش گذاشتيم و با برنامه خوبى كه داشتيم توانستيم به هدفمان در اين ديدار دست پيدا كنيم و هر ۳ امتياز اين بازى را بدست آوريم. اين برد بعد از باختى كه استحقاقش را نداشتيم، روحيه از دست رفته تيم را به ما باز گرداند و شرايطمان را به روال عادى درآورد.


• بازى بعدى پرسپوليس با صنعت نفت است. از اين بازى برايمان بگو.

– همه ما به اين واقف هستيم كه كارمان در آبادان خيلى سخت است و نبايد نتيجه اين بازى را به قضا و قدر بسپاريم. شايد يكى از بزرگترين مشكلات ما در اين ديدار گرما و شرايط ويژه آب و هوايى آبادان باشد، مساله اى كه تا قبل از پايان فصل گرما، مى تواند معضل همه تيم هايى باشد كه بايد در آبادان به مصاف نفت بروند. با وجود اين مساله بايد حواسمان را حسابى جمع كنيم تا خداى ناكرده غافلگير نشويم و بتوانيم برنامه هاى تاكتيكى مد نظر كادرفنى را به بهترين نحو ممكن در زمين پياده كنيم.


• راستى وضعيت كمرت چطور است؟

– اين مشكل در جريان بازى با سايپا برايم بوجود آمد كه خدا را شكر مشكل خاصى نبود و با يكى دو روز استراحت توانستيم بدون مشكل در تمرينات تيم ملى حضور پيدا كنم از اين بابت خيالتان راحت؛ هيچ مشكلى ندارم.


• پيش بينى ات از نتيجه بازى با نفت چيست؟
– در لابه لاى صحبت هايم اشاره كردم كه پرسپوليس مدعى شماره يك قهرمانى در ليگ است و تا رسيدن به اين هدفمان بايد همه حريفانمان را يكى پس از ديگرى قربانى كنيم. ما در سفر به آبادان به كمتر از
۳ امتياز فكر نمى كنيم و ان شاءالله با دست پر و كسب هر ۳ امتياز به تهران باز مى گرديم.


• در مورد تعويق ۲۴ ساعته اين بازى چه نظرى دارى؟

– با توجه به تعداد بالاى ملى پوشان پرسپوليس، اين مساله به نفع ما تمام مى شود و اين فرصت را داريم كه در بازگشت اردوى تيم ملى بتوانيم خودمان را براى بازى مقابل نفت با ساير اعضاى تيم به هماهنگى لازم برسانيم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)