مرجع خبری پرسپولیس : هافبك مهاجم سرخ پوشان براى فصل آينده با مسئوليت ويژه و خطيرى روبروست: او هم بايد در پرسپوليس رقابت ديدنى با همبازيان خود داشته باشد .

در تماس تلفنى كه با نوروزى داشتيم، سوالاتى را با او مطرح كرديم كه مرد شماره ۲۴ سرخ پوشان بدين گونه پاسخگوى ما شد.


• تعطيلات چطور بود؟
– خدا را شكر. خوب بود و توانستيم از آن استفاده لازم را ببريم و جسم و روحمان را براى شروع دوباره و حضورى ويژه در فصل جديد آماده كنيم. البته در اين مدت از تمرين اختصاصى هم غافل نبودم تا بدنم در شرايط ايده آل بماند و كم كم خودم را براى آغاز فصل و حضور در پرسپوليس آماده كنم.


• به نظر مى رسد برنامه پرفشار و ويژه اى براى استارت پرسپوليس در نظر گرفته شده است، اين مسأله را چقدر براى تيم مفيد مى دانى؟
– فصل بدنسازى، جزو اساسى ترين برنامه هاى هر تيمى به حساب مى آيد و حضور موفق در اين دوره از تمرينات مى تواند آينده تيم و موقعيت ها را در طول فصل تضمين كند و در نهايت اين تلاش به نفع خودمان تمام مى شود.


• در مجموع شرايط پرسپوليس را براى فصل پركار آينده چطور مى بينى؟
– مسئولان باشگاه و كادر فنى سعى كرده اند تيم را به بهترين نحو ممكن براى فصل آينده ببندند و نفرات خوبى را جذب نمايند. برخلاف سالهاى قبل كه معمولاً پرسپوليس دير بسته مى شد، اين فصل حضور خوبى در نقل و انتقالات داشتيم و توانسته ايم مهره هاى خوبى را هم جذب كنيم و همه چيز با نظم و انضباط خاصى پيش مى رود و اين مساله صددرصد در آينده و نتيجه گيرى تيم موثر خواهد بود.


• فكر مى كنى با توجه به برنامه پر تراكم پرسپوليس، بتوانيد در اين ۳ جام مدعى شويد؟

– قطعاً همينطور است كه مى گوييد. ما برنامه پرفشارى داريم ولى با توجه به اين مساله كه مسئولان تيم و كادر فنى اشراف كاملى بر اوضاع دارند و بر اساس نيازهايمان يك برنامه مدون و حساب شده را در دستور كار خود قرار داده اند با اين تفاسير، همه ما خوشبين هستيم تا بتوانيم فصل موفقى را پشت سر بگذاريم.


• در فصل جارى، علاوه بر پرسپوليس، هادى نوروزى به عنوان يك ملى پوش، بايد تلاش ويژه اى داشته باشد. با اين مساله موافقى؟
– همانطور كه خودتان هم گفتيد من و ساير ملى پوشان مسئوليت ويژه اى بر عهده داريم. همين مساله باعث مى شود تلاش ويژه اى داشته باشيم. خوشبختانه فصل قبل توانستم جايگاه نسبتاً خوبى در پرسپوليس به دست آورم و به پيراهن تيم ملى برسم. اين فصل علاوه بر اهداف ويژه اى كه در سطح باشگاهى دارم، درصدد هستم در تيم ملى هم فيكس شوم و با ارائه نمايش خوب، بتوانم نماينده شايسته اى از پرسپوليس در تيم ملى باشم.


• رقابت در پرسپوليس امسال كمى سخت تر شده، براى اين موضوع آمادگى لازم را دارى؟

– در پرسپوليس هميشه رقابت وجود داشته است. رقابتى كه با رفاقت ها انجام مى شود. به هر حال در فصل نقل و انتقالات نفرات جديدى هم به جمع ما اضافه شده اند كه آنها نيز تلاش مى كنند جايگاه خوبى را در تيم به دست آورند. خودم شخصاً آماده رقابت سنگين براى حضور در تركيب اصلى پرسپوليس را دارم و مى خواهم امسال براى تيم محبوبم سنگ تمام بگذارم.


• به عنوان سوال آخر، امسال به عنوان مهاجم در تركيب پرسپوليس حضور خواهى داشت يا باز هم قرار است كه خط هافبك منتقل شوى؟
– اين مسأله به نظر مستقيم كادر فنى بر مى گردد و من هم تابع نظرات مربيانم هستم خوشبختانه سال قبل هم در پست مهاجم، بازيكن موثرى بودم و هم توانستم در خط هافبك توانايى هايم را نشان دهم. به هر صورت مشكل خاصى در اين خصوص ندارم و آماده ام كه در هر پستى كه على دايى تشخيص مى دهد در خدمت پرسپوليس باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)