مرجع خبری پرسپولیس : وحيد هاشميان مهاجم تازه وارد پرسپوليس گفت: در شرايط خيلي خوبي بودم و آماده بازي مي‌شدم كه متاسفانه با مصدوميت مواجه شدم.

وي ادامه داد: مسابقات تورنمنت‌هاي تركيه و امارات مي‌توانست كمك خوبي براي من باشد، اما قسمت اين بود و متاسفانه رباط داخلي پايم دچار كشيدگي شد اما با پيگيري‌هايي كه پزشك تيم انجام داده و فيزيوتراپي كه كردم، انشاءا… بتوانم زودتر بهبود پيدا كنم و تلاش مي‌كنم به بازي اول ليگ برسم.

هاشميان در مورد تاثير بازي با تيم‌هاي حرفه‌اي گفت: خيلي كم پيش مي‌آيد كه تيم‌هاي ايراني و مخصوصا تيم ملي ايران بتواند بازي‌هاي تداركاتي خوبي داشته باشد. ما بازي‌هاي مطلوبي مقابل تيم‌هاي حرفه‌اي مثل اينتراخت، اسپارتاپراگ و زنيت سن پترزبورگ انجام داديم كه مي‌تواند باعث افزايش انگيزه و روحيه براي بازيكنان ما بشود.

وي در مورد نتايج اين بازي‌ها اظهار داشت:

 

در بازي تداركاتي نتيجه مهم نيست و تنها هدف كادر فني، هماهنگي تيمي و افزايش روحيه بازيكنان است كه اميدوارم در ليگ نتايج و بازي‌هاي خوبي را به نمايش بگذاريم.

وحيد در خصوص وضعيت پرسپوليس گفت: من از روزي كه به اين تيم آمده‌ام و تمرينات را ديدم، خيلي اميدوار شدم، بازيكنان با انگيزه، پرقدرت و محكم تمرين مي‌كنند و مطمئنا با اين انگيزه و روحيه، صددر‌صد به نتايج دلخواه خواهيم رسيد.

هاشميان در مورد بازي تيم ملي ايران مقابل كره جنوبي افزود: ما سه بازي خوب انجام داديم و با اقتدار كامل در صدر جدول گروهي قرار گرفتيم، اما متاسفانه با تيمي برخورد كرديم كه نتوانستيم توانايي‌هايمان را به نمايش بگذاريم اما كره‌اي‌ها، هم در دفاع و هم در حمله بهتر از ما كار كردند و نتيجه گرفتند.

مهاجم سرخپوشان در مورد بازي‌هاي آسيايي چنين گفت: چندين سال است كه در بازي‌هاي آسيايي بازي نكرده‌ام و از سطح اين مسابقات شناختي ندارم اما از نظر بازي‌هاي ملي، بايد بگويم عربستان هميشه تيم‌هاي خيلي خوبي داشته و ما در اولين ديدار به مصاف آنها مي‌رويم ولي روحيه بازيكنان ما بالاست و پرسپوليس در اين بازي‌ها از شانس خوبي برخوردار است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)