پرسپولیس نیوز : رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت:نمونه گیری دوپینگ همواره حالت تصادفی دارد ولی بازیکنان باید همیشه آماده باشند.

احمد هاشمیان درباره اینکه چرا به رغم اعلام قبلی در دربی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس تست دوپینگ صورت نگرفت عنوان کرد:من در همه مصاحبه های قبلی ام گفتم نمونه گیری بحثی نیست که از قبل به صورت روشن اعلام شود.داستان دربی هم همین است.

وی ادامه داد:همه مسابقاتی که از حساسیت بیشتری نسبت به سایر مسابقات برخوردارند؛شانس بیشتری برای گرفتن تست دوپینگ دارند.دربی هم همین شرایط را داشت.همانطوری که در سه دربی قبلی به صورت متوالی تست دوپینگ از بازیکنان گرفته شد و این بر اساس تشخیص نرم افزاری بود که این سه مسابقه را جزو بازی هایی که باید تست دوپینگ در آن گرفته شود دانسته بود.اما در بازی اخیر تست دوپینگ در لیست این نرم افزار نبود.

رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تاکید کرد:نمونه گیری دوپینگ همواره حالت تصادفی دارد ولی بازیکنان باید همیشه آماده باشند.افسران کمیته ضد دوپینگ نه تنها در زمین بلکه در منزل هم می توانند از بازیکنان تست بگیرند و آنها باید همکاری لازم را در این باره داشته باشند.

هاشمیان افزود:در فوتبال دنیا هم همین روال وجود دارد و بازیکنان حرفه ای در بحث دوپینگ همکاری لازم را با ماموران دارند.در واقع گرفتن تست دوپینگ زمان مشخصی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)