مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص رویارویی این تیم با الهلال عربستان گفت: شرایط دیدارهای آسیایی با مسابقاتی كه در داخل كشور برگزار كردیم بسیار متفاوت است.

 

 وحید هاشمیان در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: در این چند سال ثابت شده است برای تیم های ایرانی مسابقات آسیایی بسیار متفاوت از بازی های لیگ است و معمولا تیم های كه در لیگ شرایط خوبی ندارند در آسیا به نتایج خوبی می رسند.

 

وی ادامه داد: به طور مثال استقلال در چند هفته اخیر در لیگ نتایج خوبی نگرفته است در دیدارهای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با قدرت به میدان رفت و به پیروزی رسید.

 

مهاجم پرسپولیس خاطرنشان كرد: از تیم های الشباب امارات و الغرافه قطر شناخت چندانی ندارم اما فیلم دیدار الهلال برابر الاتفاق را تماشا كرده و نماینده عربستان را تیم بسیار خوبی دیدم.

 

وی در پاسخ به این سوال كه برای پرسپولیس شانسی برای صعود قائل است یا نه؟ گفت: فوتبال ایران حساب و كتاب ندارد و در بیشتر مواقع احساسات جای تاكتیك و دستورات كادر فنی را می گیرد و در همین راستا نمی توان از حالا در خصوص صعود نظر داد. البته این احساسات در دیدار با تیم های عربی بیشتر به كمك ایرانی ها آماده است.

 

وی با اشاره به اینكه برتری برابر تیم های ایرانی برای نمایندگان عربستان حائز اهمیت است، گفت: آنها با حضور هواداران خود به بازی پرسپولیس و الهلال به عنوان یك بازی ملی نگاه كرده و به دنبال پیروزی هستند كه اگر باهوش باشیم می توانیم از استرس حریف برای رسیدن به برتری به نفع خود استفاده كنیم.

 

مهاجم پرسپولیس در خصوص شرایط آمادگی خود نیز اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و با برطرف شدن مصدومیتم به دیدار برابر الهلال می رسم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)