طرف تا مریض می شود یا فوت می کند، چاپلوسی ها شروع می شود
مرجع خبری پرسپولیس : شخصیت “وحید هاشمیان” به گونه ای است که اهل چاپلوسی و تملق نیست و امروز که عده ای حرفهای تعجب آوری در مورد ناصر حجازی می زنند، مهاجم پرسپولیسی دل آزرده شده و این رفتار را نمی پسندد.


* در مورد درگذشت ناصر حجازی صحبت می کنید؟
– ایشان یکی از پیشکسوتان و بزرگان فوتبال ما بود و در واقع باید بگویم آقای حجازی شناسنامه فوتبال ایران است. همه این اتفاق ناگوار ناراحت و اندوهگین هستند اما کاری نمی شود کرد چون سرنوشت آدم ها است.


* از نظر شما مرحوم حجازی چطور شخصیتی داشتند؟


– چیزی که من از آن بدم می آید و متاسفانه در ایران رسم شده ، تملق و چاپلوسی است. طرف تا مریض می شود همه کنارش می روند و وقتی فوت می کند چه حرفهایی که نمی زنند اما وقتی سالم است، کسی سراغ شان هم نمی رود. ایشان شخصیت بسیار بزرگی بودند و من از بچگی به ایشان علاقه داشتم و جزء بزرگان فوتبال ما بودند اما از چاپلوسی بدم می آید که حالا بخواهم حرفی در مورد ایشان بزنم. از شنیدن خبر فوت ایشان خیلی ناراحت شدم و برایم یک شوک بود اما کاری از دست کسی برنمی آید.


* در مورد پرسپولیس صحبت کنیم؛ هفته آینده بازی سرنوشت سازی با سپاهان در جام حذفی دارید این دیدار را چطور پیش بینی می کنید؟

– بازی بسیار سختی است چون با تیم خوب سپاهان بازی داریم و این دیدار در جام حذفی است که جای هیچگونه اشتباهی نیست و باید کاملاً هوشیار بازی کنیم هدف ما قهرمانی در جام حذفی است اما باید بگویم که بازی سنگینی مقابل سپاهان داریم.


* چقدر به پیروزی در این دیدار امیدوار هستید؟

– امید داریم که بازی می کنیم و سعی مان را می کنیم تا موفق شویم. چند روز است که سخت تمرین می کنیم و امیدواریم با انجام یک بازی خوب، پیروز میدان شویم.


* سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بنیادکار را شکست داد و نشان داد این روزها در اوج آمادگی است؛ این آمادگی برایتان مشکل ساز نمی شود؟

– اینکه تیمی در اوج آمادگی است، دلیل نمی شود که ما از قبل باخته باشیم به هر حال تیم هایی که به این مرحله رسیده اند تیم های قوی و خوبی هستند تیم های ضعیف حذف شده اند و تیم ها قوی به این مرحله رسیده اند اما در جام حذفی نباید به این مساله توجه کرد. تیم دویسبورگ در لیگ دسته 2 آلمان بازی می کند و به فینال جام حذفی رسید. در جام حذفی باید همه بازیها را محکم کار کرد تا موفق شد.


* با توجه به نتایجی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گرفته اید، هواداران پرسپولیس انتظار کسب جام را دارند؛ قول قهرمانی در جام حذفی را به آنها می دهید؟

– آدم وقتی قول می دهد که بتواند کاری را انجام دهد اما در فوتبال قول دادن درست نیست چون ممکن است شما 120 دقیقه بهتر از حریف باشید و در لحظه آخر گل بخورید و ببازید به همین دلیل نباید و نمی شود در فوتبال قول داد فقط می توانم بگویم سعی مان را می کنیم. بچه های تیم همه مصمم هستند که جام حذفی را بگیریم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)